2010年4月23日星期五

<濕疹新知>韓國泡菜乳酸菌抑制濕疹(文章來自蘋果日報)


【本報訊】惹味的韓國泡菜(圖)原來有助治療兒童濕疹。韓國嶺南大學的臨床研究證實,泡菜含的乳酸菌能抑制異位性皮膚炎, 100名 2至 10歲的兒童服用該菌製劑後,病情明顯較沒有服食的孩子理想。
期望研製治濕疹藥
韓國嶺南大學產學聯合研究組的研究人員指,泡菜含有乳酸菌「 Lactobacillus sakei probio 65」可抑制濕疹,研究讓 100名 2至 10歲兒童服食該乳酸菌製劑,為期三個月,發現服食的病童較沒有進食的兒童,病情好轉最多達 238%。研究刊於美國醫學期刊《過敏、哮喘和免疫學年報》,專家期望未來能研製出治療濕疹的藥物。
中文大學兒科學系教授韓錦倫表示,近年歐洲開始研究以「菌」治療濕疹,其中以乳酸菌最多人採用。韓國發現泡菜內的乳酸菌只是不同品種。部份歐洲研究已證實該菌能令過敏的高危兒童預防發病,「研究員搵啲父母都有過敏嘅高危細路,睇吓佢哋食咗之後會唔會少啲發病,結果睇發病率係低咗啲」。至於進食泡菜能否具同樣治療濕疹的效果,韓錦倫認為「如果泡菜有乳酸菌,理論上食泡菜都會有效」,但須了解研究給予兒童進食的製劑,其乳酸菌含量有多少。他強調,濕疹與遺傳及環境有關,乳酸菌對本港兒童的療效必須進行大型研究才可確定。
joeyad 個人意見: 乳酸菌對醫濕疹有幫助我都有聽過, 之前有個網友專登去台灣買, 不過泡菜係辛辣的食物, 以前我食親好辣的食物皮膚反而會痕. 食泡菜係咪真係得? 我很保留.

23 則留言:

  1. hello, my daughter has the 濕疹 since she was 1 year old, now she is 12 years old, the 濕疹 is still here. it is really bad for her daily life, and now she should have activities with friends, i mean classmates, the 濕疹 affects her interest to meet people.
    Would like to know how long have you taken to cure it? and how and what you've done for it? you can reach me at sanjo_lam@crystalgroup.com
    Looking forward to having your reply. Millions of thanks.

    回覆刪除
  2. 感謝你的分享!
    我有濕疹很多年了,近年開始嚴重,現在整條腿都是紅點和紅印.出街也不敢穿短裙或短褲.還好只病發在腿部,沒殃及面部...
    一直有塗cream / 類固醇,西醫,中醫也看過(顧醫生),但不覺得有什麼好轉...
    可否請問有什麼醫生/方法介紹給我這類局部性濕疹的人?
    Thankssss X 10000
    我email: carrie.chik@gmail.com

    回覆刪除
  3. 我都係呀...我有左成10年到..
    但係只係對腳有..
    呢排ce..唔知點解..
    可能壓力大掛..
    搞到全身都係...痕到訓唔著..
    我應該點樣做??有咩方法...
    睇e生有無用??
    請問我可以點做先可以減少痕同濕疹情況...
    我e mail:leoming2004yaya@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  4. 你好,我個仔有濕疹, 看見你現在情況控制得好好真替你開心,好想個仔都能夠將濕疹控制到. 我好用心地將你網站分類的文章全都讀完, 但都見唔到你如何治療呢個病同過程如何? 請賜教!是否要email 聯絡呢? kongwonder@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  5. 我有濕幾10幾年,依家愈來愈嚴重, 好似你post d相o甘
    想問你睇邊個中醫醫好???
    可唔可以send那中醫資料給我 萬分感激
    我 email: williamsiusuper@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  6. 你好!
    我同你一樣都係一個患左濕疹廿幾年既人
    呢幾年出o黎做野,工作壓力大
    濕疹既情況越來越嚴重,我幾乎俾呢個病玩死
    本來我已經死心,但睇完你呢個blog之後,我好似見到曙光
    真係好想好想請教你的治療方法呀!thx~
    my mail: danny1205@msn.com

    回覆刪除
  7. 好開心找到你個blog,多謝你既分享呀~
    我想問下: 你點樣醫好個病同好返之後點保養皮膚啊
    希望你可以分享一下^^

    回覆刪除
  8. joeyad你好, 我兩歲女女由四個月大開始患濕疹,最近愈來愈嚴重,經常半夜都要幫佢’r’痕一個鐘,一路睇緊西醫搽類固醇.今晚發現你個blog又驚又喜,睇曬個blog見到大家濕疹好辛苦,好憂心個女濕疹愈大愈嚴重.但高興你成功打走濕疹. 請問可唔可以介紹你個中醫比我個女.無言感激!我電郵: eucalyptus1998@hotmail.com

    回覆刪除
  9. joeyad你好~我有類固醇上癮問題~你有冇你聯絡方法~
    我email~ hkandys@gmail.com

    回覆刪除
  10. 講開乳酸菌,我個朋友真係試左如果個仔一發,佢會立即比佢食yogurt,兩日後就消左。佢o既推断係濕疹本身係濕毒,如果食yogurt,裏面的乳酸菌可以令秥住腸胃壁上的毒排走。當我見到你post之後,如果食唔到泡菜,都可以試下yogurt,我都只係同大家分享下!!

    回覆刪除
  11. hi, 我其實send 左email 比你,但怕你未必check 到,所以係到再打~~~
    因為最近濕疹又發得好勁..所以想試下由內在調理..
    想問下你係咪可以幫我訂:
    (1) 月見草油丸 Evening primrose
    (2) 琉璃苣油丸 Borage oil
    (3) 亞麻籽油丸 Flaxseed oil

    thx=)

    回覆刪除
  12. 給濕疹玩死的人2010年12月22日 上午9:14

    我是一名16歲的青少年,我已有濕疹多年 但是我的濕疹患處是面部及眼皮部分 它令我的生活帶來十分大的影響 不知可否告知給我你的治療情況和過程 還可不可以給你看的醫生名稱給我呢。。。? 我的e-mail:yesterday5617@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  13. 你這個blog對我們這些濕疹患者很有用,為什麼現在已停寫呢?我患了濕疹(十)多年,病況時好時壞,為什麼是(十)多年?因為十年前醫生說我是主婦手,到近幾年復發才說是濕疹。現在愈來愈嚴重,由手指漫延到面、眼蓋位及頸。我是女生,面上的皮膚乾到好像阿婆咁,so sad...我知道有很多人也受此病困擾,於是決定在facebook開了一個「濕疹苦主交流平台」專頁,(在facebook搜尋器打名字即可授尋到)讓更多人可交流吓治療心得,當然有介紹你這個blog,有空請多來分享一下,謝謝。

    回覆刪除
  14. 你好.
    我是1個從小便有濕疹的女生'已經十多年了
    自小便已經看過很多次西醫,中醫,,,
    但好轉一排,往往不知道什麼原因便復發了
    而且我愈長大,濕疹也愈來愈嚴重
    我的脖子,手,身體,腳也很嚴重'
    夏天的時候,我什至不敢穿短袖和短褲
    我很不開心為什麼只有我會這樣
    我常常留意其他人
    但我從沒有遇過其他人有濕疹
    我也很常像其他人一樣
    有正常的皮膚
    我很失望很沒自信了
    但看到你的網誌後
    我有些希望
    你說你的病情已經好多了
    請問你有什麼方法可以令它好轉的??
    我很想治好它.

    回覆刪除
  15. 谢谢分享。
    湿疹的确需要注意。
    感谢分享这么有价值的信息

    回覆刪除
  16. Hi. Great sharing. I am also an eczema sufferer in hong kong. I have also just started to write a blog on eczema. Hope u can check it out and spread the word. Http://eczemainhongkong.wordpress.com

    回覆刪除
  17. 我覺得唔係人人有效,,有人食左可能得~但係有d人可能無用 / 食左反而差左~~我覺得真係嚴重病人另可睇中醫都不要亂試其他野了

    回覆刪除
  18. 各位~我都有濕疹問題3年多~不過已由嚴重程度落番中度~我都有過JOEYAD既可怕經歷,除左身體痕癢脫皮流血流液體,面紅腫脫皮~嚴重時期辭職喱响屋企唔敢見人,呢幾年咩醫生都試過~由睇左西醫兩年至中醫1年有多,睇中醫食藥+針灸係好轉左D,個陣不繼轉藥轉醫生,係好辛苦既過程~><我最強烈的意見是:切勿依賴類固醇!因為後果好嚴重!我妹妹比我早患濕疹2年~初期發病用了一年類固醇~卻萬萬想像不到後遺症在6年後的今日先發生。前排佢眼痛陪佢睇眼科醫生,發現佢有白內障@@!OMG!佢得20幾歲咋所以用緊既大家~自己衡量下用唔用落去~/__\....
    我患病期間都會搵好多資料~係過程中我發覺到,我發病最根本既問題係免疫力差,同埋消化能力差(我腸胃由細到大都差)~所以呢依家我會從飲食方面著手,每餐食7成飽,食高纖維蔬果,多飲水,目的係讓自己做到每日排便~排走身體的毒素。介口一定要做到!同埋早睡早起,定時進食。我有飲酵素幫助排便~我覺得頗有用的。排便好個幾日皮膚會看起來好D~少D脫皮我都有狀態反覆的時候,因為真係好難KEEP 到以上既生活規律~同埋有時唔小心食左D要戒口的食物~或者PERIOD都有影響。不過I WILL KEEP ON ~!!我相信我會有好番的一日~神會醫治我!^^同埋你地!:D

    回覆刪除
  19. 我係上面的筆者:
    PS多一樣野:最近我食完泡菜就爆濕疹了!中醫角度辛辣食物都要介!

    回覆刪除
  20. hi,

    I run a bio medical company with focus on eczema. We have a new product which can solve the Eczema problem without the use of steroids or antibiotics. I would like to invite you to test our products (it is 100% safe, FDA approved). Please contact me at tom.lee@qbm.hk

    Thanks,

    Tom

    回覆刪除
  21. 你好 可吾可以介紹你個個中醫比我 我都比濕疹搞到想死……
    lhyimyim19@gmail.com

    回覆刪除
  22. Hi joeyad,
    請問可否介紹醫好你濕疹個位中醫俾我?
    即使係一絲希望我都唔想放過, 謝謝!
    e-mail: swthope-wind@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  23. Hi仔仔3歲濕疹發到好嚴重成身都係,唔想再睇西醫啦,可以介紹個位中醫俾我嗎?睇到距甘辛苦做媽媽弓又幫唔到,心痛死人啦…先謝謝
    Yukilo208@yahoo. Com.hk

    回覆刪除