2009年1月6日星期二

<網友交流> 寫 blog 寫上癮?

(6/1 update): ----------(Happy New Year!)--------- 星期六得10度咋.

大家好, 新年快樂. 身體健康. 我有陣時會係個blog 度講下日常生活的鎖事. 但係入得黎<濕疹玩死我>的網友都係想得到有關治療濕疹的資訊. 有見及此, 我決定為我的生活小記獨立分開一欄, 有興趣的網友遲些可以click 入生活隨筆到睇下.(仲未整好!遲d得閒先整.)

2009 的新年, 我在香港渡過(今年在尖沙咀的天星碼頭旁看煙花倒數, 下面的影片是我拍下的. 和大家分享一下新年的氣氛). 但2010 年的新年, 相信我已經不在香港. 因為我決定要去一年working holiday(預計在09年11月出發).

網友們, Happy 2009!

Working holiday的計劃已經籌備了很久. 為了working holiday的計劃, 我和女友都各有意見. 不時都會因此不和. (又想30歲前結婚又話要達到理想, 究竟仲有2年就30, 係唔係真係夠時間做咁多野呢?) 今次working holiday 的目的地將會係紐西蘭. 因為working holiday的申請必須在三十歲之前. 為了working holiday 我決定放棄我的工作, 做了足足6年的工作.

大家可能覺得奇怪, 點解我會有一份長達6年的工作, 我不是給曾因濕疹辭了職嗎? 所謂的工作, 其實係我和朋友的小生意(蚊型的). (其實我現在可謂一星期工作6天, 其中星期六日做自己的小生意. 其餘的時間打別人的工) 以前濕疹經常病發. 病發時, 我晚晚都不能準時入睡, 有些時候我每天只能睡一兩個小時. (最黑人憎的係朝頭早臨天光(6-7a.m)先訓得著) 我有時會睇書睇vcd攪到自己好累好累, 希望可以睡得著, 只可惜一撻落床, 又"rrrrrr"到, 碌到天光.

所以我明白到如果病發了, 單單靠自己上班賺錢, 根本是很難, 試問誰又會請一個工作不能集中, 成日走去廁所左"r"右"r"的人呢? 靠自己的學歷, 找到一份工作應該不難. 但患上嚴重濕疹呢個病要找份工就真係好難, 如果我唔靠當初自己的積蓄, 轉做打自己工, 恐怕有段時間我要攤大手板問阿爸阿媽攞錢 la. 2002年畢業的我剛剛遇著SARS, 當時D老闆俾的人工真係少得很, 發求職信出去, 回覆的郤很少. 記得當時有間會計師樓出價$5800 請一個 audit trainee, $5800 真係食都唔多夠!

Working holiday 係一個好好的機會俾我見識一下世界, 我已經病夠了, 受夠了. 希望2009年係我和大家多姿多采的一年.
(這篇文章將被分類到生活隨筆欄內.)

預告: 下次會講下紫雲膏.

7 則留言:

  1. 睇到你個blog,, 我覺得好感動.
    因為我見到一個好樂意去花好多時間黎為陌生人服務既人.
    當我睇到你個篇"孤獨",, 我喊左出黎.
    雖然同你相比之下,, 我既濕疹真係好少兒科,
    但係係一個冇父母係身邊既情況下, 每一個病發日都覺得辛苦.
    每次一發都唔敢同父母講,,免得佢地係香港擔心..
    每次都好想搵人舒發,但係冇一個人明白我..
    唯一明白我既父母又唔講得又唔係我身邊..
    所以我睇完你篇孤獨真係好感觸.
    我幼稚園開始已經有濕疹,,
    由細細個開始淨係得d "摺" 位,到E+ 成面成身都係..
    E+ 先grade 11,,. 都唔知濕疹仲要跟到幾時//
    為左佢,,我都已經戒食好多野..
    坊間話會發既野我都戒得好清. 但係都好唔穩定/
    成日都番發.. 唉..

    呼,, 哈哈~ 喊完舒服晒nah,, hehe
    多謝你比到一個地方我講野,, 多謝晒 =]

    09 年希望你既working holiday 會順順利利,, 同埋lee 度既每一個病友都快d好番nah xddd

    回覆刪除
  2. 多謝哂呀. 我都希望我的working holiday 會好順利. 過得開開心心. 你的父母唔能夠係身邊, 沒人能夠傾訴真係很慘, 希望呢度也可以是你和其他濕疹病人的家, 共勉之.

    我發病的時候有多辛苦也沒有和家人講太多, 以免他們擔心. 發病的時候, 我曾懷疑我患上抑鬱症, 完全不想見任何人, 女友和朋友都唔想見, 只係覺得自己好攰好攰. 什麼事都提不起勁. 而且有很多負面的思想. 感覺很差很差.

    回覆刪除
  3. 你好!看情況,濕疹畢竟沒有玩死你呢。你寫的很正面,也找來很多實在的資訊,而且你還有心實行工作旅遊大計,在有這個病的我們而言不是易事!病人總是單打獨鬥,這種互助會很有用!我們是兩名慢性濕疹女子,一起開始了寫關於自己病情blog,可以把你加到我們的連結嗎?先謝謝!

    回覆刪除
  4. 濕疹會變成牛皮癬?

    回覆刪除
  5. To Joanna Mui Mui:

    My situation is just similiar to yours ar. But I moved from SF back to HK just opposited to yours. I have eczema when I was little, was cured but it've come back to me ever since I moved back to HK (did I make a very bad decision?!). Consulted to differnt doctors and drank herbs but no used. For 3 months, I've been eating steroid to suppress the symptom while looking for some better opinions(the side effect seems appearing and I am so scared). As I have concluded myself after researching online, improving immune system, deep hydrating, and finding out the source of your own irritation agents are the three important things to prevent/treat ezcema.
    My situation is Atopic dermatitis (異位性皮炎) mainly on face (Man, why it's not at the other part but on my face!). I have tried different products and this combination works best for me.
    1)cleanse - SebaMed cleansing foam
    2)Tone - first spray Avene thermal water for
    soothing irritated skin, pad til fully
    obsorbed and then apply HadaLado極潤 two to
    three times until you feel your skin is
    pumped in 100% water.
    3)Moisturize - Bioderma PP cream / Physiogel
    AI cream for face(the cream texture is a
    bit heavy for me as pimple problem is been
    bothering me a lot too, so I put a lot 極潤
    and just apply a thin layer of cream to
    seal up the moisture),Physiogel cream for
    body
    4)For mask, Bioderma Hydrabio Mask/ 極潤
    +paper mask for hydrating, or Avene thermal
    water for soothing irritating condition are
    recommended.
    Most of all, must choose products that are as harmless and moisture as possible. No fragment, added color, and whitening is basic. Don't sleep late as it will mess up your hormone and immune system. Do plenty of exercise is recommended by 戰友 here and remember pressure makes situation worse.
    Maybe you are having different type of ecsema, but I hope my encouragement reaches to you! We are working on it together! Don't give up!

    PS: I just found out a recipe of supplements for Atopic dermatitis recommended by an experienced doctor and going to give it a try. Wanna share it with everyone. http://blog.udn.com/jackwang4664/3661316

    May we conquer this battle soon.

    God Bless,
    Suki

    回覆刪除
  6. 1. Hi 各位濕疹受害者

    我在上年11月開始了第一次患濕疹, 患處在兩隻的手背, 是一對的, 不過看了上環一個老中醫『劉逢吉』兩次, 吃了17劑藥便痊癒了, 不過今年5月份又翻發, 因為體質偏濕熱。找回上次的藥方再吃, 但又時好時壞, 到了上星期, 心在想, 可能再要去見『吉叔』了, 不過真的很煩惱, 除了身體患病是受苦之外, 還要在輪侯時間上久等, 因為真的很多病人, 取籌後最少等一至兩小時, 我曾試過倍朋友等了4個多小時, 足足一整個星期六下午。如果各位希望去找『吉叔』, 可先致電「協成隆參茸藥行」取籌, 電話:2545 8822, 診金是HK$180一次, 不包藥, 藥是要煲的那種。

    不過今次, 我去了一個在IFC樓下, 香港站L1地庫商場HOK 13C舖『健群堂』的中醫── 陳焯鈁(電話:2501 4898), 到今天為止吃了6天沖劑藥, 看見痊癒中(70%), 他令我知道原來尾龍骨歪了除會令人的血液循環出現問題外, 還會把毒素儲存, 由於我腰骨歪了, 所以今次的濕疹出在手背, 而且有感冒未清, 還不停吃雞肉(屬熱氣), 所毒素困在身體有問題的位置。

    大家有須要,可以試吓。

    回覆刪除