2008年11月7日星期五

<網友交流> 你不是獨單的.

自從<濕疹玩死我>這個blog曝光之後, 我收到很多網友的email及在discuss討論區上的pm. (這裏留言卻很少, 可能blogger留言太麻煩有關.) 勾起不少我患病時的恐怖回憶. 以前我一直以為患嚴重濕疹的病人很少. 記得以前出街會細心看看街上的行人, 看看有多少人有嚴重濕疹. 行了很久, 通常都沒有發現. 心裏會想: 又話香港十分之一人有濕疹, 點解行左半日街都無見到一個呢? 唔通嚴重濕疹都唔出街, 還是嚴重濕疹的病人只係寥寥可數, 只得我一個呢?

現在我可以告訴大家(尤其是正在患病的你), 你不是孤獨的, 請不要灰心. 以前看過一些新聞, 報導中說到一些患有皮膚病的病人, 因為受不到病魔的折磨而輕生. 覺得真是可惜! 其實每個人都有自己的苦處, 沒有濕疹的人, 也會有其他的問題, 無論係肉體上, 心靈上或者家庭問題上, 所以不要羨慕別人, 幸福其實還在你掌股之內.

我記得之前去港大金鐘的診所看中醫, 那是位教授級的中醫, 當時有四位中醫的學生在場, 他和那四位學生, 患嚴重濕疹的病人係特別聰明的. 我在心裏面想, 呢位教授不愧係教授. 一眼就看得出, 我是特別聰明的. 哈哈. (我從來也覺得自己比其他人聰明. 只是以前因為病到九彩, 而自信心比較低.) <-- 我係唔係好黑人憎呢? ^O^

å��ä¿¡黑色劃去的是一些私人的問題, 所以不post出來la.) (其實post呢封email時, 我還未問yin可否post出來, 如果佢唔同意, 我遲d會delete左封email.) 收到呢封email, 勾起了不少我的回憶及感受.

和阿yin一樣, 濕疹這個病也曾是我的包袱, 也是我屋企人的包袱. 屋企人的關懷備至, 有時令我更加痛心, 花了很多的金錢也得不到效果, 好像把金錢倒進一個無底深潭, 沒完沒了. 我也曾經試過放棄, 覺得反正醫不醫也一樣, 不如慳點錢還好. 慳到的錢足夠家庭的生活基本開支, 但是誰又甘心一世這樣渡過呢?

(題外話:宜家咩都加哂價, 記得我係超市買西柚汁飲. 一兩個星期前都係$11.9, 宜家"破底價"竟然要"$12.9", d超市張開眼講大話, 真係離哂大譜, 你當我盲ga, 定係失左憶呀? 我想知咩叫做"破底價"呀? 唔通貴個之前個價就叫做"破底價"呀?)

屋企人很疼錫我, 記得有一次我的濕疹病發時, 放學回家後(當時我中六七到la)我打開了雪櫃, 發覺差不多半個雪櫃都放滿了龜苓膏**, 係爸爸媽媽買回來的. 他們知道我痛得很辛苦, 所以買了十多盒龜苓膏給我吃, 希望對我的病情有幫助. 大家都知道龜苓膏是頗貴的食物. 他們買的都是名牌老店做的, 不是那些大陸做的那些"涼粉". 這時我真的很感動, 而且非常內疚. 平時父母只會慳自己. 有了我和妹妹以後, 為了家庭, 幾十年來都沒有去過一次旅行, 有時他們的衣服"穿"了補補再著就算數, 卻時常為我和妹姝添新衣裳. 如今我二十八歲了, 工作日忙夜忙, 為組織自己未來的家庭, 為結婚, 營營役役. 對住電腦, 女朋友, 朋友, 同事的時間比對住家人的時間還要多很多...... 想到這裏, 心裏有點難過, 下次再談吧.

**註: 我個人認為龜苓膏對濕疹皮膚幫助不太.

11 則留言:

  1. 病都好辛苦, 最慘係唔知幾時斷尾.
    嗚......

    回覆刪除
  2. 唔好咁LA. 一定會好得番. joeyad.

    回覆刪除
  3. HI JOEY:

    可否告知你看那位中醫的資料給呀??

    謝謝!

    KIU MA

    回覆刪除
  4. 個人而言,龜苓膏對濕疹是沒有幫助的。

    回覆刪除
  5. http://www.eczema.org/

    回覆刪除
  6. agreed, 龜苓膏係無咩用的

    回覆刪除
  7. 去呢道睇la!(Max Diosa)
    http://maxdiosa.com.hk/

    回覆刪除
  8. u are not alone!!
    睇到好感動,勁有共鳴~
    今日我都又要去睇醫生喇, 都想請問你睇咩好返架?
    你blog上果d藥,維他命,補充劑我全部都用過...但都無咩進展now試緊薯仔汁~ 希望你可回我啦.tksssssssssss

    我既e-mai係: sunnydoll_rain@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  9. sorry, can't sent email to your email address, are you change the email address?

    回覆刪除
  10. 您好谢谢您的分享,好感动和真诚,说出了父母和家庭的影响。
    可否告诉我什么医生应用什么方法医好您,感激不尽。
    三岁的孩子很难上学,整晚上痒,不能穿短裤,不能出外吃饭,学校旅行等。我的电子邮件是 milkalau@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  11. 其實, 人人都唔同, 睇同一個中醫都唔一定好, 我有好多朋友都有濕疹而睇好左, 但係佢地介紹我睇完, 都一樣係唔得, 所以大家唔需要一定睇同一個醫生, 就一定會好番. 好睇每個人同個醫生夾唔夾架~

    我睇過既醫生都係好勁, 港大既首席中醫師, 灣仔好出名既老中醫, 什至上廣州省中醫院好多人排隊既中醫, 內地一D偏方, 食綠茶素既顧小培, 我連外國的順勢療法都試過, 一樣冇效/////所以實在有點心灰意冷. 下次我將會試既係. 朋友試左話會好番少少既針炙~ 希望有效啦~

    回覆刪除