2008年10月31日星期五

<濕疹 VS 西醫> 皮膚科專科史泰祖醫生有關濕疹的訪問 ALL PARTS







呢三段片係我於2007年10月15日<都市閒情>的片段. 今日終於得閒將第2同第3 part upload上黎俾大家睇. 但係第3段片的聲音同埋畫面唔係好夾. 因為近排好忙, 暫時我唔得閒整番好佢. 大家睇住先la, 我遲D再從新upload上黎.

第1段大概內容:
1. 秋天皮膚護理,

2. 乾燥性濕疹及主婦手,

3. 冬天和夏天的謢膚方法.

(大家記住沖完涼立即搽保濕. 唔係等乾左先搽.)

2008年 11 月3 日 joeyad: updated!

第2段內容簡介:

1. 適合濕疹病人喝用的秋冬滋潤湯水.

2. 家庭觀眾 Q & A.

第3段內容簡介:

1. 類固醇及新藥膏的分別.

2. 中藥的使用.

3. 溫泉對濕疹皮膚如何?

4. 家庭觀眾Q & A.

要記得要身體好係要花心機. 對付濕疹更是要長期作戰. 好番都唔應該鬆懈. (其實我好想多謝我屋企人, 佢地都忍受左我好多, 因為之前我濕疹發作的時候, 成日都發脾四. 我都唔想, 病發的時候訓又訓唔到, 食都無胃口, 好多野都做唔到. 成日怪責自己. 攪到個人好燥.)

雖然短短的25分鐘(共有3段-每段10分鐘左右)的片段, 共花了我5/6小時. 我想和大家分享一下我upload這段片的經過.

首先, 我將段片由我的錄影機harddisk轉到我的光碟. 再由光碟轉到我的電腦, 由於光碟係DVD格式, 用的file係 .vob, 所以我要將這個file轉到avi/rm. 我本身沒有電腦資料轉換的software, 所以就要問我的朋友借左隻winavi. 呢個software好好用, 好簡單. 我之前係網上download過其他的資料轉換的software. 試了我很久也用不到. >.<

花了好幾小時都終於把資料轉了檔(rm) <--轉一個檔要花半小時起碼. 一心想把這段片upload上youtube. 由於這次是我第二次upload片段上youtube. 咩都唔識. 唔知道youtube的段片係有長度限制(每段最長10分鐘). 所以攪到我又要去cut片. 我之前都未試過cut片. 又係我第一次. 蠻好玩. 今次整呢個blog真係學到好多野.

講番正題, 呢段片總共有3段, 包括了西醫史泰祖醫生及中醫崔紹漢博士的訪問. 我宜家將第1段upload上網. 第2段及第3段, 我未得閒cut. 因為第2, 3 段之間有李錦聯教煮餸, 我未得閒cut左佢. (joeyad update: 今日3/11終於攪掂左la.)

(網友nobodyhere話我個blog留意要login先可以留言, 我第一次寫blog. 咩都唔識. 真係好多謝你地比意見我. 我會盡快找方法解決這個問題. 如無沒解決,我會再upload上第二個blog到. 希望大家可以在我的blog留言, 多多交流.) (joeyad update 3/11: 可以留言la!)

6 則留言:

  1. 謝謝你的片段. 我也是有濕疹好幾年了, 時好時壞.
    你的片段影音不同步. 可以試下我寫的壓片介面, 免費的.
    不要轉成rm, 轉成AVI (DivX/Xvid) up上youtube已經ok了. 有問題可以問我.

    http://winmenc.blogspot.com/
    http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=346269

    回覆刪除
  2. The reason is - video-on-demand market is the only model that works on subscriptions.

    Hulu have made sure set-top boxes such as Roku cannot stream its content on your big screen tv.
    It's quite small so won't take up any room at all and could easily be tossed behind your TV
    or even on the opposite side of the room if
    you wish.

    My website ... roku box

    回覆刪除
  3. The pack of Black - Berry Play - Book Tablet 64Gb is included with a screen wipe,
    a pouch case with foam based material, charger, USB
    cable, and instruction guide. The specifications are sure to attract
    every gadget geek, but anyone who has the opportunity to get their hands on the Play
    - Book will never want to part ways with it. blackberry playbook runs on Blackberry tablet operating system.

    回覆刪除
  4. It can help you in your business life, school,
    or personal life. On the website or through the smartphone apps,
    you can view your energy usage and compare your usage to people in your geographic region
    or across the globe. This keeps your unit from having to work so hard to heat the water.



    Also visit my web site: nest thermostat

    回覆刪除
  5. It is almost like starting from scratch without reformatting the Apple - TV.
    When the Blu-ray is loaded to Blu-ray Ripper, you can select subtitles and audio
    track (English, French, German, Spanish) for each chapter.

    One of the biggest changes is the fact that Apple has removed the permanent storage
    (hard drive) from the device.

    Feel free to visit my page: new apple tv

    回覆刪除