2008年10月22日星期三

<濕疹 VS 西醫> 西醫給我開的處方




我睇過很多個皮膚科專科的西醫, 說起來五六個都有. 每次的收費要花成六七百蚊. 但係唔好以為西醫收得好貴. 其實我睇中醫有時收得仲貴. 之前有個中醫每次睇佢都要收成千幾蚊. 貴到真係離哂譜. 如果醫得好. 錢花多點都係值得. 但係醫唔好, 個人真係灰到震. 我之前睇中醫西醫的藥費, 無八萬都有七萬. 我真係一D都無講笑. 亦無作大. 我之前睇西醫一次$6/700. 有時一個月睇4 唔次都差唔多$3000. 睇中醫仲誇張, 睇又幾百, 晚晚煲藥, 煤氣費又幾百. 一個月就因為濕疹呢個病都用左我$3/4000. (雖然唔係個個月都要睇, 但係病左咁耐, D藥費真係唔少.)我仲要俾家用. 之前無工做真係好難過活. 好在我學歷都OK. 如果唔係都唔知點生活. 唉! 費話都係少講LA. 入番正題. 我睇左好多個皮膚科專科. D 西醫都同我講. 濕疹係無得醫. 只能控制病情.

異位性皮膚炎係常見的濕疹. 係遺傳的. (我呀爸呀媽呀妹都無人有濕疹喎! 可能係隱性掛.) D西醫成日都開我STEROID(類固醇)同抗敏藥(抗組織胺)俾我. 一開始都OK. 一搽左STEROID D 皮膚好似好番咁. 但係無幾耐又會差番. 仲要係差過之前.

STEROID 係一類壓抑免疫系統的藥,用得太多會有好多後遺症(雖然D西醫話用得恰當係無事, 但我係過來人. 有無事我最清楚!) 我之前用好少, D 皮膚就好快好番. 但其實係假象黎. 一個部份好番, 第二度有發過. 點知我越用越多. 我有試過四, 五日用一支STEROID. 如果你係濕疹病人的家長, 你可以問下你仔仔/女女, 有無覺得用STEROID用得越來越多. 好似我之前咁. 我本來一小部份皮膚有濕疹, 最後搞到成身都係. 如果真係有的話, 我叮囑你一句少用為妙.

4 則留言:

  1. tht y 我好憎西醫..!!

    回覆刪除
  2. 濕疹玩死我,

    My name is Ashley.

    I totally agree what you said above. 我就係咁, steroid越用越多, 越用得多越D濕疹越5好. 唯有等神打救我.

    回覆刪除
  3. 你好我也是濕疹患人好難受又辛苦狠加水濃有什么辨法醫好/它煩煩!

    回覆刪除