2008年10月23日星期四

<濕疹 VS 健康食品> 星期日檔案顧小培訪問



(本來我自己UPLOAD左一段上BLOGGER, 朝早仲開到但係人流一多就睇唔到, 所以我係YOUTUBE找了一段, YOUTUBE應該會穩定d. 由ncdart提供.)

節目中邀請了一位8歳小朋友患有濕疹一同接受訪問, 講述她服食了補健系列的"皮膚濕熱'對她的病情的幫助.

如果大家想買黎試, 下可以到http://hk.myblog.yahoo.com/kusiaobei 呢個係顧小培的blog. 我唔係賣廣告. 我都唔認識佢. 佢有間shop:

店名:匡和補健食品有限公司
地址:尖沙咀東部麼地道62號永安廣場UG11號舖
營業時間:星期一至日(包括公眾假期)10:30 am - 7:30 pm
如欲光顧或參觀,為免閣下久等,敬請先致電(Tel : 2524 6677 or Mobile : 6111 9765)。

佢有無賣廣告成份, 我就唔知 la. 如果大家有興趣買綠茶素亦都可以找我. 我之前有濕疹朋友有用過, 可以幫大家訂. $150-$200左右 la (綠茶素200粒/美國製造). 如果多人訂可能會平D. 希望幫到大家.

12 則留言:

  1. 有冇人試過呀, 效果如何呀, 最近d濕疹好似想發呀!

    回覆刪除
  2. 我想知道其實買之前洗唔洗比佢診治GA??
    定係買返屋企自己食就OK GA?
    我想試下R..因為我D濕疹好嚴重...

    回覆刪除
  3. 妮,你有好嚴重濕疹呀?食綠茶素都可能得小小改善,倒不如我介紹你濕疹治療法,有d西醫醫唔到自己濕疹都去做呢個治療,效果好好,如果你都想可以e-mail我johnlanger@live.hk

    回覆刪除
  4. I want this how can I get it from you -綠茶素200粒/美國製造

    回覆刪除
  5. 200可以吃多久? 請問....因為太貴我怕無法負擔

    回覆刪除
  6. Max Diosa:(http://maxdiosa.com.hk/)
    去呢道醫la~

    回覆刪除
  7. 我幾年前食過, 食左2個幾月都冇好過, 佢D綠荼粉係極難食. 話就話溶O係溫水到, 但放落去成pat粉好難溶, 我記得係食一日兩次, 每次匙.
    睇片就見到好理論, 但事實上我食左就冇好過, 或者我食得唔夠耐啦, 但太貴了, 所以最後放棄左.

    回覆刪除
  8. 其實我諗..醫哩樣嘢..都係睇人夾人..對自己有靠.對其他人又未必人..我都係一個...濕疹嚴重嘅患者...所以我覺得並不能斷張取義...我過去都試過好多好多嘅方法..

    回覆刪除
  9. 我依家都有嚴重濕疹(全身都有痕到瞓唔到),有咩辨法?可以幫到我?thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 我e-mail:mickey.jelly@yahoo.com.hk

      刪除
  10. 我依家都有嚴重濕疹(eyes 都有痕到瞓唔到),有咩辨法?可以幫到我?
    Thanks a lot a lot a lot!
    please email a good doctor to me
    jessiewong2005@gmail.com

    回覆刪除