2011年11月15日星期二

濕疹新聞,全城討論




今日上網睇報紙睇到一單濕疹新聞,全城討論。

事源是一個濕疹中醫生將類固醇混入中藥藥膏。
聽到呢單新聞我都唔覺得奇怪,因為早前都有網友

同我講過呢位醫生無端端沒有藥膏的事。 
有些<親子王國>的網友更發起一起夾錢驗藥的POST。


身為一個中醫師,如在知情的情況下,胡亂使用西藥去招搖撞騙。
點講也是講不過去。 將一支幾十元的類固醇,卻扮作幾百元的藥
膏去賣,真是十分"不該"。

父母痛心年幼子女的病況。即使我不是父母,我也明白到
我的父母有多擔心。 所謂醫者父母心。希望每個中西醫也
能對自己所做的事負責。

更值得我們去思考的是,西藥中用或者是中藥西用可能真的
能夠發揮其最大效能。另外,之前我亦有提過中藥如甘草也
有類固醇成份。我真的希望有人能夠發展出一種能使濕疹
治根的藥。大家免再受苦。
★共勵之★


50 則留言:

  1. 甘草係植物類固醇,不會有西醫的合成類固醇副作用如:皮膚萎縮等...!!

    回覆刪除
  2. 我加了你MSN,不見你ONLINE,你香討說你工作好忙,有幾忙~做CEO?交流下~你是類固醇皮膚炎~不是濕疹了

    回覆刪除
  3. 我有左濕疹幾年塊面又紅又腫,又係咁甩皮真係好辛苦,,隻手d傷口又好痛~依家我真係好無奈~返學都己經返到好辛苦~尢其依家d天氣~真係好辛苦,,麻煩你可唔可以俾你個中醫師既資料我?麻煩下你幫幫我唔該你
    yinyin0914@yahoo.com.hk
    麻煩你sd e-mail給我吧,,唔該

    回覆刪除
  4. 濕疹病人己經夠辛苦,,病人充滿信心去睇中醫~點解有d醫師可以咁無醫德~離譜,,,,點解一d中醫可以咁樣加類固醇混入中藥藥膏?其他醫濕疹既中醫師用幾多時間去研究治療濕疹病人~但係竟然會有小部份中醫師可以咁離譜?

    回覆刪除
  5. i have suffered from severe eczema for almost 30 years, and have tried many different treatment but without effect, would you mind sharing your treatment with me? thanks a lot
    e-mail: cresent.tsang@gmail.com

    回覆刪除
  6. 上網搵睇下有咩方法e濕疹,搵下搵下搵到你個blog,睇睇下其他blog你寫既都幾有用,你係咪睇左中e之後好番斷晒尾?因為我中學開始已經有濕疹,到而家出到黎做野都仲有,試過睇西e都冇用,好番又番發,好鬼辛苦呀真係!所以想試下睇中e,唔知你介唔介意send個個中e d資料俾我,我e-mail係leannehkhkhk@yahoo.com.hk
    唔該晒~!:)

    回覆刪除
  7. WELL,I CAN'T SEND MAIL TO YOU....
    PLS CONTACT ME ASAP,THX A LOT!!!!
    MAIL:WYK_HK@YAHOO.COM.HK

    回覆刪除
  8. 你好
    我都俾濕疹煎熬左十幾廿年. 中西醫都睇過, 又戒左口, 都係無乜好轉.每次以為有希望, 最後都係失望. 真係覺得人生好灰暗, 成日自己哩埋喊又唔敢同人分享.
    你可唔可以介紹幫到你個中醫俾我, 我email 係 :
    masiul@netvigator.com

    萬分感激

    回覆刪除
  9. hi Joeyad2,

    可唔可以介紹你提到的中醫俾我.
    my e-mail : kentinko@gmail.com

    Thanks,
    Kenny

    回覆刪除
  10. hi Joeyad
    你係点医好架? 我好想知? 係唔係睇中医睇好架? 同埋你係用邊隻 lotion? Please send me the information. Thx so much.
    Zoku109@hotmail.com

    回覆刪除
  11. joeyad2:
    你好,
    先自我介紹一下,本人15歲,患有(我想是)中度濕疹,身上有脫皮,紅腫,痕癢現象,經常晚上睡不過3-4小時,
    本人有幸接觸到你這個部落格,看到你以前濕疹的照片,認為自己都算幸福了,
    而且我看見你濕疹有好轉,我都感到自己還有希望,
    自己有看過西醫,雖然短時間會皮膚會較好(大概1-2星期),但一停藥就會復發,
    中醫就感覺一般,
    中, 西醫都有叫我戒口,但中醫會話西醫某些食品不用戒,西醫都一樣,
    本人希望你可以提供一些戒口的知識,
    還有我看到你最舊的文章是在08-12-29,
    但我看見你說之前有在討論區上有其他文章,希望你能提供網址:D
    catcatwinwin0458@gmail.com

    濕疹病人上

    回覆刪除
  12. joeyad,
    可否話比我知你點好番?中醫及保充劑資料?
    我中西醫都睇過又用咗好多年類固醇,宜家一停就發豬頭,
    請send e-mail to amandamak@hotmail.com

    回覆刪除
  13. joeyad,
    可否話比我知你點好番?中醫及保充劑資料?
    我中西醫都睇過又用咗好多年類固醇,宜家一停就發豬頭,
    請send e-mail to amandamak@hotmail.com

    萬分感謝

    回覆刪除
  14. joeyad,
    可否話比我知你點好架?中醫及其它既方法你係有用的?
    中西醫都睇過,而家一停就痕到不能入睡.
    請send e-mail to raymavis86@hotmail.com

    thanks !

    回覆刪除
  15. May I have the info of your Chinese dr too? Thanks a lot!!
    Please email me at ivanto_o(at) yahoo. com.h k. Thanks!!!

    回覆刪除
  16. 你好,我也是濕疹病患者,這病困擾我兩年了,看了無數中西醫,心已灰。剛看到 貴網站,想問一問樓主最終是看哪個醫生而痊癒?可否給我醫生的名稱,診所地址,電話?請問你被治療了多久才痊癒? 有勞解答,感激!
    cky19911117@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  17. 可以給你中醫的資料給我嗎?我兩個小朋友都有濕疹,很心痛my email yanbunny@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  18. 你好,

    我想知道你是用什麼方法醫到嚴重濕疹,因為我一出世就有呢個病,

    用極好多方法都唔好,搽左好多類固純都唔得~

    而家d傷口係永遠都唔埋口,又成身勁痕,真係好困擾

    同埋成身都好多黑印,所以想請教你><!!!

    really 1000000000000000 thanks!!!

    E-mail:skyyings@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  19. 皮治(余嘉慧)she is good
    you can check following web for her details.

    http://scm.hkbu.edu.hk/en/home/index.html

    回覆刪除
  20. Dear eczema fighter, pls let me have the info of the chinese herbalist, a million thanks. my email is billie2046@gmail.com

    回覆刪除
  21. Dear eczema fighter, pls let me have the info of the chinese herbalist, a million thanks. my email is billie2046@gmail.com

    回覆刪除
  22. Dear eczema fighter, pls let me have the info of the chinese herbalist, a million thanks. my email is billie2046@gmail.com

    回覆刪除
  23. pls kindly give me the info of chinese herbalist.
    me email: saundi2004@hotmail.com

    回覆刪除
  24. 香港浸會大學港島魏克強中醫專科診所
    診所簡介、專業服務
    香港浸會大學港島第一中醫專科診所,於2004 年3 月開業,並於2010 年6 月1 日改名為香港浸
    會大學港島魏克強中醫專科診所,現位於幹諾道中133 號誠信大廈17 樓,設有七間診室、兩間治療房、
    一間中藥房及一間現代化的中藥煎房室,中藥品種齊全,質素上乘。
    診所參照西醫診所模式設計,病人可在舒適的診症室內接受面診,並在獨立的治療室內接受中醫
    專業治療。該診所可提供全科服務外,同時更向市民提供包括肝膽科、皮膚科、針灸科、骨傷推拿科、
    腫瘤科等專科服務。
    醫師駐診表
    香港浸會大學港島魏克強中醫專科診所駐診醫師時間表 (2012 年7 月1 日生效)
    時間 星期一 星期二 星期三 星期四 星期五 星期六
    朱恩 張笑菲 朱恩 張建國 勵莉 張笑菲
    10:00am 皮治(黃淑靈) 張建國 郭岳峰 黃霏莉 王永欽 郭岳峰
    - 倫新 趙春玲 汪艷娟 王玉榮 毛小玲 黃霏莉
    2:00pm 劉鑫 李曉光 劉鑫 張娟 陶志廣 郝東方
    黃賢樟1 楊君軍 皮治(余嘉慧) 張娟
    張娟 勵莉 張紅霞
    2:00-3:00pm 午膳 時 間
    朱恩 張笑菲 勵莉 張建國 勵莉 張笑菲
    3:00pm 周婧琳 張建國 朱恩 黃霏莉 毛小玲 黃霏莉
    - 皮治(余嘉慧) 趙春玲 郭岳峰 王玉榮 陶志廣 郭岳峰
    7:00pm 倫新 李曉光 汪艷娟 劉芷寧 周婧琳 郝東方
    劉鑫 張娟 劉鑫 張娟 皮治(余嘉慧) 張娟
    劉芷寧 楊君軍 張紅霞
    1. 駐診時間為上午10 時至下午1 時
    * 內容如有更改,恕不另行通知 *
    服務收費
    中醫全科門診 診金$400/$300/$230/$150/$60 (詳情請參閱診所通告)
    藥物(草藥) 每劑$55
    藥物(顆粒劑) 每劑$60
    煎藥費 每劑$20(每劑2 包)(每次最少3 劑)
    針灸 每次$300 元
    中醫手法整脊 / 骨傷(推拿) 每次$380 元
    特別用藥 請參看診所內特別用藥價目表
    診金優惠
    “會員福利及優惠"請按此。
    診所位置及開診時間
    地址: 香港幹諾道中133 號誠信大廈17 樓全層(上環地鐵站C 出口)
    開診時間: 星期一至六 上午十時至下午二時 下午三時至七時
    星期日及公眾假期 休息

    回覆刪除
  25. 敬請預約 電話: 2591 0666 / 2591 6079

    回覆刪除
  26. joeyad,
    可否將醫好你的中醫的資料給我?
    E-mail:samantha_hkls@@hotmail.com
    感激萬分!!

    回覆刪除
  27. Hi joeyad,
    可否介紹你提到的中醫給我
    我一出世就有呢個病,好辛苦
    所以想請教你幫我
    麻煩下你幫幫我唔該你
    email: edwardleung1997@hotmail.com
    感激!

    回覆刪除
  28. hi,

    I run a bio medical company with focus on eczema. We have a new product which can solve the Eczema problem without the use of steroids or antibiotics. I would like to invite you to test our product (it is 100% safe, FDA approved, not clinical trial). Please let me know, my email is tom.lee@qbm.hk

    Thanks,

    Tom

    回覆刪除
  29. I am really impressed with your writing skills and also with the layout
    on your blog. Is this a paid theme or did you
    customize it yourself? Either way keep up the nice quality writing, it's rare to see a nice blog like this one today.

    Feel free to visit my blog :: Outdoor Led Lighting

    回覆刪除
  30. Undeniably believe that which you said. Your favorite justification
    appeared to be on the web the easiest thing to
    be aware of. I say to you, I definitely get annoyed while
    people consider worries that they plainly do not know about.
    You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing without having side effect , people can take a signal.
    Will probably be back to get more. Thanks

    Check out my website - back pain exercises to strengthen back

    回覆刪除
  31. Hello colleagues, how is the whole thing, and what you would like to say regarding this paragraph, in my view its genuinely awesome in favor
    of me.

    Feel free to surf to my page St Cloud Floral

    回覆刪除
  32. I loved as much as you'll receive carried out right here. The sketch is tasteful, your authored material stylish. nonetheless, you command get bought an edginess over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come further formerly again as exactly the same nearly a lot often inside case you shield this hike.

    my website; golf bags on sale

    回覆刪除
  33. As the admin of this web page is working, no question very quickly it will be renowned, due
    to its feature contents.

    Feel free to visit my blog - back pain relief products you lay on

    回覆刪除
  34. Heya i'm for the primary time here. I came across this board and I to find It truly helpful & it helped me out much. I am hoping to present one thing again and aid others such as you helped me.

    Here is my blog post ... chanca Piedra kidney Stones

    回覆刪除
  35. I am sure this paragraph has touched all the internet viewers, its really really pleasant paragraph on building up new webpage.


    My weblog :: kidney Failure diet cookbooks

    回覆刪除
  36. 你好!今年我的濕疹好嚴重,全身又乾又紅又乜皮又出水,食了兩個月類固醇都冇作用,你可否介紹你的中醫給我,my email address: fairlan79@yahoo.com.hk. 謝謝你!

    回覆刪除
  37. 你好!今年我的濕疹好嚴重,全身又乾又紅又乜皮又出水,食了兩個月類固醇都冇作用,你可否介紹你的中醫給我,my email address: fairlan79@yahoo.com.hk. 謝謝你!

    回覆刪除
  38. 你好!今年我的濕疹好嚴重,全身又乾又紅又乜皮又出水,食了兩個月類固醇都冇作用,你可否介紹你的中醫給我,my email address: fairlan79@yahoo.com.hk. 謝謝你!

    回覆刪除
  39. Spot on with this write-up, I really feel this amazing site needs a lot
    more attention. I'll probably be returning to read through more, thanks for the info!

    my webpage ... Orlando Chiropractor

    回覆刪除
  40. 我就係比依個醫生攪到我就死,本來以為佢冇類固醇,但我啲濕疹又好番曬超開心,但係又一路一路差落去:(而家停咗佢啲藥膏,全身一次過爆曬出黎,攪到我差啲自殺……啲濕疹好似鬧鐘咁第一個星期爆曬出黎,更住慢慢好,但比你好一個星期之後,又黎多次……一路一路係咁我都唔知我可以頂到幾耐……

    回覆刪除
  41. joeyad,

    你好, 我都是濕疹患者, 醫了很久也沒有好轉, 請問你是如何醫濕疹, 看醫生,做運動, 改變生活習慣, 還有些甚麼? 你可不可以email給我? e-mail address, katrinalklai@gmail.com 萬分感激,

    回覆刪除
  42. 濕疹患者,臉上經常又紅又腫,請問有什麼解決方法感醫生介紹?麻請電郵choipoyan@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  43. 濕疹患者,臉上經常又紅又腫,請問有什麼解決方法感醫生介紹?麻請電郵 schan1001@gmail.com

    回覆刪除
  44. 我本身有皮膚過敏,又係唔食得"牛肉、海鮮"呢啲有毒食物。
    到今年年中,突然間"濕毒"。
    周身爛肉,會出水,痕到訓唔到,唔識得好番。
    自己從來未試過咁嚴重。睇咗幾次西醫都係無9用。

    後來我飲咗6,7劑中藥,清濕毒。
    但係皮膚果啲爛肉,始終都仲係未好番。

    直到之後,試咗一支叫「普菌治特效皮膚軟膏」。
    紙盒包裝係橙+白色,有張金色嘅細貼紙印住"HK $70.00"。
    我用咗6日之後病情的確有明顯改善,止到痕,消到腫!
    依家可以控制得到病情,起碼唔會惡化落去。

    希望對各位同胞有幫助。

    回覆刪除
  45. 你好, 我是嚴重濕疹病患者, 已看過多名中西醫師, 但仍無效,因此, 可否介紹治癒好你的中醫師給我? 萬分感謝。
    電郵: Tamlk22@hotmail.com

    回覆刪除
  46. Dear Joeyad,
    本人小兒也是嚴重濕疹患者, 曾在澳門和香港等地診治多年仍未有改善。
    請問可否介紹治癒您的醫師給我? 萬分感謝。

    祝 新年快樂!
    Lilian 拜上

    回覆電郵: macau.lilian@gmail.com

    回覆刪除
  47. 濕疹玩死我blog主你好,
    抱歉我是飛住看你的blog,..
    但感覺到你是經驗和相關知識很豐富,
    所以想向你請教

    我最近看緊中醫治療纏繞左十幾年的濕疹,
    大概服了兩星期藥,感覺沒有好轉,
    反而紅,脫皮情況嚴重左,也有滲水現像,
    這是否有問題,,,?

    想知你是怎樣治好的???
    是看中醫嗎?如是的話,你有這樣出水和脫皮的情況嗎??
    你好轉的過程大概是怎樣的?
    還有有沒有試過生到上眼皮今到大細眼..??

    ansonmarvin2012@hotmail.com

    回覆刪除
  48. 呢個月無端端生左d疹係眼皮上面唔知點算,想問版主最終係睇咩醫生醫好濕疹?可否私我? mycase12@yahoo.com.hk

    回覆刪除