2009年1月16日星期五

<網友交流>我的皮膚現況 14/01/2009

之前同大家講過, 我會將我的皮膚情況每月向大家報告一下. 今日終於找到時間啦! 今個月雖然天氣乾燥, 而且時冷時熱. 我的皮膚狀態依然保持得很好. 只是頭頂的皮膚有少少痕. 患濕疹的病友可能和我一樣. 有毛髮下的皮膚會特別痕痒. 例如, 頭髮下的皮膚. 眼眉下的皮膚等等...
Photobucket

今個月每天的早上, 我都會到康文署的健身室跑步. 康文署的健身室開早上七點. 跑完步開工就啱啱好. (最凍果幾日都無偷懶, 早上跑唔到就夜晚跑, 早上仲要係無咩人, 超正!) 以前玩開physical, 但自從搬家後就因為太遠而無繼續. 月費白交了四個月.

講開運動, 有網友在討論區講到運動對治療濕疹有無幫助. 我可以肯定咁同大家講, 做運動對濕疹的治療一定有幫助. 以我為例, 做完運動, Endorphin的釋出, 心情會好很多. 壓力都會消減不少. 但問題係, 當濕疹發作時又點做運動呢? 以前濕疹發作時, 身體對周邊的物件都會非常sensitive, 我直情對我自己的頭髮都會敏感, 我的頭髮接觸到我的面頰都會痕到飛起. 所以我以前只會剪短髮. 嚴重時還會將身上部份的毛髮剃去, 減少痕痒. 如果病發時, 做運動出的汗會極度刺激皮膚, 加重病情. 所以平時應多做運動. 病發時就可免則免.


預告: 下次會講下紫雲膏 <-- 未寫起. 我習慣將文章切件咁寫, 一得閒就寫, 一得閒就upload. 所以一篇文可能分左兩三次寫. ^^!

25 則留言:

  1. 完全同意,我都覺得做運動對濕疹係極之有用.我差唔多四個月前開始做GYM,雖然皮膚既狀態仍唔穩定,呢排啲天氣都令到皮膚差咗.但係我諗如果我冇KEEP住做GYM,啲皮膚會比而家仲差.
    患咗二十幾年濕疹,聽過好多話會對濕疹有幫助既方法,好多都唔知係真係假,但係經過咁多年既經驗,做運動係確實有用.
    我既皮膚醫生都話做運動會間接幫到濕疹.因為濕疹根本就係一個免疫系統既問題,而做運動係一個會令到免疫系統更加協調既方法.總之做運動既益處真係好多.做運動仲可以減壓,大家都知壓力係主要令到濕疹惡化既原因.
    身體強咗又可以增強自信心,通常有濕疹既人都會冇咩自信心因為自己既皮膚唔好.
    每日做運動夜晚又可以訓得好啲,而足夠既睡眠對濕疹病人係極之重要.
    不過,我都覺得處於嚴重濕疹既人係唔應該做太劇烈既運動,因為汗水會令到皮膚更加癢.所以當嗰排情況好啲既時候就要做多啲運動.
    同埋我覺得選擇做咩運動都係好重要,游水我覺得就唔好啦,泳池或海水都對皮膚太刺激.
    我諗喺香港呢啲夏天就熱到唔想出街,冬天又乾到阿媽都唔認得既地方.再加上啲空氣咁差.
    最好都係選擇室內既運動.夏天又唔會太熱,冬天又唔會太凍.所以我選擇做GYM.
    不過最重要既就係做完運動快啲快啲沖涼,唔好比佢有癢既機會.
    希望網主唔會介意我寫得太長,但我真係覺得做運動好好.唔單單係對濕疹有幫助,我直情覺得運動可以幫到大部份既病.
    仲有好想請教網主到底係點樣好得返架? Really want to know.

    回覆刪除
  2. 我一出太多汗都會狂發
    仲有咩方法可以keep好啲

    回覆刪除
  3. 呢幾個月又凍又乾,皮膚好差好痕
    每次冬天一黎都係我既黑暗時期
    好想搬去一個冇秋冬既地方住
    BTW, 我好番個時都有做運動,感覺病情好左啲
    但係始終都係番發...
    好想打波,但係而家連街都唔想出
    點解會搞成咁

    回覆刪除
  4. 網主
    我都有興趣知你到底係點樣好得返架?

    回覆刪除
  5. 我係食中藥好番ga! 仲有藥膏. 仲有用庶糖沖涼. 我覺得如果你真係好嚴重, 試下用庶糖沖下涼丫.

    回覆刪除
  6. 咁你係食咩中藥0家 ?? 你睇邊個中醫?? 貴唔貴同埋睇左幾耐?? 唉... 我之前都係全身加上全面眼都爛驪, 流水, 超恐怖.....e 0家又有返發"積象" 我好驚呀

    回覆刪除
  7. 請問你好番架? 睇邊個中醫?

    回覆刪除
  8. 我自小便有濕疹,在成長期間便沒有復發,
    以為斷了尾,可是不幸的,今年初受壓力困擾,
    每每睡到三、四時便驚醒,
    那濕疹的惡夢由重臨我身上,
    由局部漫延至全身,至今仍未痊癒,好痛苦。

    說回運動對濕疹的影響,
    當然在復發時就別運動,待痊癒後就可以適量運動,
    以增強免疫力。但不得不提的,
    是我年初時,在濕疹未漫延之時,明知睡眠不足,
    仍常常跑步游水,希望運動過後疲倦一點,
    晚上睡得好一點。後來看中醫,方知這樣萬萬不能,
    疲勞的身體充滿毒素,運動令毒素運行全身,
    令我的病情惡化。

    現在我已沒有運動,早早便上床睡覺,
    可是每到深夜(一時至四時之間),
    便會痕癢難耐而醒,久久不能安眠。

    回覆刪除
  9. 請問你睇邊個中醫好番架?可以說說嗎?

    回覆刪除
  10. 濕疹易復發難根治 文章日期:2008年10月22日

    濕疹是什麼?

    濕疹在現代中醫學統稱為「濕瘡」,以皮膚紅腫、痕癢、滲液出水、脫皮、皮膚增厚皸裂出血,並呈對稱性為特徵。

    濕熱毒引起

    濕疹的特點是由濕、熱、毒所引起。它的病程長,易復發,難根治,好些病人患病可長達幾十年,而且濕疹可發生於任何部位,由嬰兒到老年人,都有機會患病。

    天氣環境誘發濕疹

    黃霏莉表示,飲食、環境和天氣,對濕疹的發生有一定影響。譬如萬物生發的春天,空氣包含花粉之類的飄浮物,與遺傳有關的過敏型患者,吸入這些外來物後,容易引發濕疹。夏天亦是濕疹易發的日子,尤其在香港,天氣既濕且熱,出汗後,搔破引致皮損,易誘發急性濕疹。

    那麼乾爽的秋冬季節不就可免發生濕疹?濕性較重的濕疹,在秋冬季節的確紓緩很多,但慢性乾燥型的濕疹,乾燥的秋冬卻是多發季節。

    3類濕疹特徵

    中醫從證候類型將濕疹主要分成三種:

    1.濕熱型:特徵是皮膚潮紅、痕癢、滲液出水,舌紅苔黃膩。治療宜以清熱袪濕之法,藥用如黃芩、黃柏、黃連、苦參、龍膽草、車前草等。

    2.脾濕型:患者皮膚不一定很紅,但患處搔抓後糜爛出水是必然,舌苔亦不一定黃膩,可能是白膩。處方中常包括茯苓、白朮、薏米、蒼朮等藥物,循健脾利濕方向醫治。

    3.血燥型:亦即慢性濕疹,特徵如皮膚乾燥,易脫皮。中醫常用當歸、地黃、沙參、麥冬及白芍等具滋陰養血功能的藥物加以治療。

    回覆刪除
  11. 我想問問你有冇類固醇上癮同反彈呀? 因為我想我有這樣的情況出現,因為我一停用類固醇幾天,皮膚就會紅,痕,好粗糙,脫皮,感覺好乾同有痛.... 這樣是不是類固醇上癮同反彈? 我已經被它折磨了好久.... 好想不再對它有依依賴! 我想問問各位我應該怎樣做... 如果你們都是類固醇的受害者而且現已康復,可否跟我分享你們的經歷?你們可以告訴我你們是看哪一位醫生嗎??

    回覆刪除
  12. hi joey,
    可唔可以話我知你睇邊個中醫?
    我既email: wiwiu@yahoo.com.hk
    many thanks~~

    回覆刪除
  13. 我都有查類固醇但從來都冇好似你地感咁誇張又流血又體重下降

    回覆刪除
  14. 有冇醫生介紹????

    回覆刪除
  15. http://maxdiosa.com.hk/

    回覆刪除
  16. 我都係一個被濕疹困擾者...嚴格黎講我都唔知係咪濕疹...睇過一次普通西醫俾消炎抗敏藥我食之後而家自己去藥房配藥又搽synala都唔得,仲嚴重左..成身一撻撻好痕..我唔想再食西藥啦..上網搵過好多有關濕疹資料...都唔知點先好..無意間搵到呢個blog..有無人可以幫到我..有九龍區好中醫介紹或治療方法..感激!!
    tingting982006@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  17. 正被濕疹折磨中,看到這blog好像有一線曙光,請網主告知醫好的中醫資料/方法,謝謝!(kellyswm@gmail.com)

    回覆刪除
  18. 我依家都玩完啦,係一年前既夏天無啦啦有濕疹!以為查d藥膏就會好,點知反反覆覆,終於搞到成身都有,又流濃又乾又痛又甩皮,皮膚扯到實一實,沖涼既時候根本吾會有人明白個種痛苦,最後係上環(冼麗生)到睇好左,呢個係重點推介!好多人排隊要排好耐!我查左4日沒流濃,止痕超work!到左冬天好返,當我好天真甘以為斷尾,點知過完個新年又發返,到依家我沒再睇醫生,日日都只係查dml既lotion同靠意志力忍住吾r!因為睇醫生實在太貴,一個禮拜藥都要500幾蚊,仲要吾斷尾,我已經戒左好多野食,無奈壓力又大,同埋晚晚都會痕到坐天光,完全係訓吾到,我都吾知未來可以點...唯有食清淡d,保持心境開朗!剪哂d手指甲!煲綠豆意米,飲花旗參茶,吾好飲凍野,..聽人講食魚肝油都有用但我未試過!但千其千其吾好睇西醫,查類固純真係害人不淺,d皮膚會鄒色素沉殿,條頸係我最後悔之前因為忍吾到痕狂查搞成甘。大家可以分享下:karysky@msn.com

    回覆刪除
  19. 我都係呀, 好困擾呀...塊面成日都好紅好乾同埋有水出, 我都唔知可以點, 請問大家有冇好醫生可以介紹下呀? 唔該晒...

    回覆刪除
  20. 網主好似失左蹤

    回覆刪除
  21. 煩請你电郵中医的資料給我 mysiu@hku.hk,感激萬分!!

    回覆刪除
  22. Can u tell me which Chinese doctor u go to ?
    annangela0616@gmail.com

    回覆刪除
  23. 我都想知你有咩方法可以醫好呀, 因我小朋友有嚴重濕疹同嚴重敏感底, 長期流鼻水, 麻煩給我資料...hohob0314@yahoo.com.hk

    回覆刪除