2008年10月23日星期四

<濕疹 VS 健康食品> 月見草油和亞麻子油丸

係屈臣氏買的亞麻子油丸, 要成$4xx/ 3樽. 俾自己訂貴左好多.
我吃開的月見草油丸

講到月見草油丸, 大家都以為淨係女性先至用得. 可能係因為月見草油丸係俾女性作舒緩月經不適之用. 其實月見草油丸男女都可以用得. 至於有無效就因人而異. 對我來講. 用效不大. 但係我見到一些外國的網頁同埋一個韓國留學的一個香港濕疹病人的網頁. 佢地都話吃完好番哂.


以下係佢地的website, 係我之前找到的. Bookmark下都幾有用的.
外國濕疹病人的網頁:

韓國留學的香港濕疹病人網頁:
我都有訂開月見草油丸同埋亞麻子油丸. 我買的都係美國生產同進口的. 有需要的病友, 可以找我. 你地亦都可以係屈臣氏同埋萬零買到. 大概$130至$200一樽到 la. 比直接向生產商購貨貴30%左右.

6 則留言:

  1. 板主
    你好 我叫MAN
    最近呢得知幾種藥
    唔知你有冇聽過
    營養蛋白素
    香赫片
    ROSEOX
    盧蓍汁
    想請問下唔知板主有冇聽過

    回覆刪除
  2. 你好。我的兒孑在有濕疹問題,+分麻煩,我想買以上食品給他,請問可以怎訂,請介紹給我。可以電郵:

    alicesykso@yahoo.com.hk

    謝謝!

    心急媽媽

    回覆刪除
  3. 請問小朋友可以食月見草油丸嗎 ?
    她只有10歲 , 女仔啊..她有濕疹...

    回覆刪除
  4. 我好想比我個女嘗試食月見草油丸啊...她有濕疹...但她只有10歲..未有月經..會否有影響呢....謝謝幫忙!

    回覆刪除
  5. 要兩種一起吃?

    回覆刪除
  6. 想向你訂月見草油丸及琉璃苣油丸各一瓶
    聯絡email: rubyho_0905@yahoo.com.hk

    回覆刪除