2009年2月3日星期二

<濕疹 VS 中醫> 紫雲膏

(4/2 update): 今日風和日麗. 心情特別開朗. 我最近有個短期目標, 就係去New Zealand之前行完麥理浩徑.

上次寫Blog 已經係半個月之前的事. 其實一直都想講下紫雲膏. 我用的第一盒的紫雲膏係網友做俾我的(送的). 不過都係好耐之前的事. 果陣時我都好番好多. 不過我好怕濕疹番發. 所以我一直都有繼續收集不同治療濕疹的方法. 我真係好感謝呢位網友. 不過因為太耐la. 我連佢的網名都唔記得左. 佢仲教左我點樣整. 不過我一次都無整過呀! 因為整紫雲膏又要買呢樣買果樣. 又要煮, 對於一個只會煎雞蛋, 煮公仔麵, 又怕麻煩的我, 最後都無整到. >p< (以下係一些有關紫雲膏的網頁, 我唔想未得到網主的同意將佢copy & paste. 大家不妨click以下的link. 看看吧!)

http://cklife_soap.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=268612

不得不提, 紫雲膏唔係人人啱用. 紫雲膏主要取材為紫草、當歸、冰片及胡麻油等;但御方會再加上青黛、金銀花及天然黃蜂蠟等多種治療皮膚病藥物。但孕婦、G6PD缺乏症、溶血性疾病忌用。(資料來源: 星島日報)

http://hk.news.yahoo.com/article/081217/3/9snj.html

以下的圖片是網友送給我的紫雲膏. 我用了半盒到就無繼續用. 因為我覺得d味唔係幾好嗅. 而且對我來說唔係幾止到痕. 但無論如何我真的很多謝佢的無私幫助.

Photobucket


紫草根 2兩 (紫草根又叫紅條紫草根/紫草茸)
當歸(歸頭) 2兩
冰片 4錢 (梅片)
麻油 660g (冷壓黑芝麻油)
橄欖油 60g
蜜臘 125g

http://www.baby-kingdom.com/?uid-86290-action-viewspace-itemid-4287



台灣有關紫雲膏的短片. 資料來源: urkuso2

大家試用時, 記得留意身體的狀況. 如有網友用過紫雲膏, 請給一些意見及用後感. 謝謝!

29 則留言:

  1. 我用過紫雲膏. 小小的濕疹發時立即用都ok. 但係太嚴重時就幫助不太. 我最怕佢紅紅地色, 整污joe件shirt 3.

    回覆刪除
  2. 其實我都睇左你個BLOG一段時間..
    今次第一次留言
    希望你個WORKING HOLIDAY玩得開開心心

    我舊年5月到先第一次發濕疹(15歲時)
    D皮膚自細細個已經唔好..但唔知係濕疹
    一路都好辛苦..又唔出得汗
    (不過同你比差得好遠)
    直到一月醫生比左隻ELOMET(藥膏)我
    好快好返好多..不過要KEEP住用..
    呢隻可能你都用過...不過你咁嚴重.可能冇咩用
    ANYWAY..比少少意見

    回覆刪除
  3. hi,,,我想知你之前係discuss歌到提ge有用歌隻中醫藥膏係邊隻ar,,thx

    回覆刪除
  4. 你好, 我屋企人有嚴重濕疹, 我都知道係好難醫! 依家全家人都正在尋找良方, 吳知有無中醫可以介紹吓呢?
    有無聽過 "中大藥業皮膚專科" 呢間中藥公司呢?

    回覆刪除
  5. 各位好,我於2008年12月第一次出濕疹,最初因為太痕而r損晒且發炎。睇過皮膚專科。但近日天氣時熱時濕,皮膚又痕,咁去咗屈x氏買了清草油點在患處,我覺得除了止痕外皮膚亦收了水。而我朋友亦教我用金銀花煲水沖患處,感覺都幾好。此外,皮膚亦要保濕,尢其係我成日喺充滿冷氣嘅office 工作,因此,我用咗朋友介紹嘅 cream "Unicare Skin Balsam - Sorbolene Cream with 10% Glycerin 100g"屈x氏有得賣。其實隻cream幾潤,所以唔需要擦太多,但可多次擦於皮膚。希望幫到大家啦!依家我都問緊有冇好嘅中醫,因濕疹好似話係由內發出嚟,所以我都想調理一下。

    回覆刪除
  6. 嘩,, 你好耐都冇update nah~
    快d同我地班病友分享下你近排點nah!!

    回覆刪除
  7. [依家我都問緊有冇好嘅中醫,因濕疹好似話係由內發出嚟,所以我都想調理一下。

    請試試美國 Florida 經方派高手倪海厦中醫師(www.hantang.com)之高徒[希望幫到大家啦!]:

    1. 唐得榮醫師

    診所名稱:港恩中醫診所

    診所地址:1.香港旺角彌敦道701號番發大廈7樓

    2.香港灣仔軒尼詩道107-115號協生大廈3樓

    診所電話:旺角:(852)2314-2581

    灣仔:(852)3188-5588

    2. 張劍虹醫師

    診所名稱:時珍堂中醫診所

    診所地址:香港 九龍 新蒲崗 新科技廣場 十一樓一室

    診所電話:(852)2576-3262

    3. 黃泳錫醫師

    診所名稱:永和堂中醫藥中心(EASY CLINIC)

    診所地址:香港九龍長沙灣道 883 號 億利工業中心 7 樓 11室

    診所電話:(852)3743-0783

    電郵地址 : easyclinic@ymail.com

    回覆刪除
  8. 自製【紫雲膏】

    【療效】
    應用相當廣,為家庭必備簡易藥品,可以用在蚊蟲咬傷、火傷、燙傷、刀傷、青春痘、濕疹、痔瘡、褥瘡、痔瘡、圓形禿、手腳皸裂。

    【配方】: 有多種比例,此其一也。所添加的藥材不同(如用紫草茸或臘改用石臘等等,則效果可能會大打折扣。
    1.紫根(紫草根,不是紫草茸)15g 2.當歸15g 3.胡麻油(黑芝麻油)160ml 4.蟲蠟(或蜂臘,即蜜臘)18g; 及冰片(梅片)10g(原方不加; 若加入了冰片,則孕婦、兒童、蠶豆症和溶血症患者忌用)

    【做法】:
    1.當歸同紫草切碎一起放入麻油裡泡三天
    2.把油拿到瓦斯爐上加熱,等油滾了轉小火,再滾20-30分鐘,要在爐邊看著,不然麻油會燒焦
    3.把紫草和當歸過濾,放涼至80度C左右就可以把蜂臘加進去,慢慢攪拌融化
    4.放涼到60度左右就可把冰片加入,也是慢慢攪拌,待冰片完全融化,即可裝罐



    【使用注意事項】
    1.紫雲膏美麗的紫色是來自紫草,其有抗菌作用,因此只要用生理食鹽水或乾淨冷開水將傷口清洗乾淨即可,不需用其他消毒藥水。如果你不放心非用不可,請將消毒用的優碘之類洗掉,然後才塗抹紫雲膏,不要混合使用。塗抹紫雲膏前記得要將傷口上的水漬擦乾。
    2.紫雲膏為純中藥製成,溫和不刺激,沒有什麼副作用,因此每天塗抹次數不限。
    4.紫雲膏平日應保存於陰涼處,避免高溫日曬,藥膏也比較不會變質。如果隨身攜帶最好放在塑膠袋裏,免得受熱藥膏融化跑出來,把皮包裏的東西都染紅了。
    5.紫雲膏是紫紅色的,如果不慎染到衣服,在衣服進洗衣機以前,先用肥皂將染紅的部位搓洗一番,可將之洗淨。不過如果你的衣服十分貴重,還是小心一點,不要染到。

    【紫雲膏各項成份的療效】
    《紫草》 治療斑疹.痘瘡.燒傷.皮膚炎.濕疹.還有抗菌作用
    《純黑麻油》 消炎、去寒、去腫、解毒、滑胎、療瘡、止痛生肌
    《當歸》 滋潤肌膚、活血止痛、改善循環、促進肉芽組織生成。
    《冰片》 是龍腦香樹萃取出的結晶。『本草備要』中有提到:「辛溫香竄,善走能散。先入肺,傅於心、脾,而透骨。通譇竅,散鬱火。治驚癇痰迷,目赤膚翳,耳聾鼻瘜,喉痺舌出,骨痛齒痛,痘陷產難,三蟲五痔。出南番,云是老杉脂,以白如冰,作梅花片者良。」

    回覆刪除
  9. 請試試美國 Florida 經方派高手倪海厦中醫師(www.hantang.com)之高徒[希望幫到大家啦!]:

    1. 唐得榮醫師

    我個朋友個仔有好嚴重既濕疹(面,頸,手,腳同身都係),都係搵唐醫師搞掂,醫左兩個月到啦,好左9 成幾。以前睇其他既中醫,日日要食龜板,一個月要花5千銀,但睇左成幾個月都唔多好。唐醫師一個月日日食藥粉連診金都係一千蚊唔駛,又平又有效。大家可以試試

    回覆刪除
  10. 我正受濕疹困擾, 仲生係耳窩同肛門呢d咁敏感既地方, 夜晚又痕醒, 可以給我值得推薦既中醫嗎, 謝謝!

    e-mail: gray_hk@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  11. 我睇左呢個blog今日去左唐得榮醫師度睇, 希望可以睇得好啦, 因為呢個病都攪左成十年, 個人現在都好無心機, 夜晚痕到又無得瞓, 出街又唔敢同老公拖手(因為已經R到爛晒), 好慘呀!!

    回覆刪除
  12. Hi my name is Suki =)

    To 匿名: 唐得榮醫師 duck ng duck ar? Has he cured you?

    To Joeyad: I saw a lot of ppl were asking who is the chinese doctor who has cured your eczema but I didn't see you post the infomration wor. Do you only send it via email? If so, my email address is hosuki@she.com. Please tell me as 濕疹 is now 玩死我ar >. < !! And how's your working holiday plan? I have been thinking about that too~ Wishing everything is doing fine with you and thank you so much for sharing your valuable information!!

    回覆刪除
  13. To Joeyad: I have a close friend who is suffered from eczema for a lont time. Is it possible for you to recommend your chinese doctor to me? Thank you very much. My email address is judymy@gmail.com

    回覆刪除
  14. 請問多唔多朋友睇過唐得榮醫師呢?我係3月中開始有濕疹,都睇過西醫and中醫..西醫食緊藥都ok ga..但一唔食唔多掂,痕到夜晚瞓唔著..好慘..@@!!
    請各位網友有好介紹,請email比我..
    carmeniscarmen2000@yahoo.com
    thx a lot..

    回覆刪除
  15. to:Joeyad
    我一直比濕疹困擾左好多年..
    全身連面都有好痕,一抓就有血水滲..
    睇左好多好多e生都幫我唔到..
    我毀容了..
    就快會死了..
    26歲人冇工作冇人要冇將來...
    只要e得返好..我就好了
    其實你而家係點解點樣醫返好架??我求求你教下我
    ><..
    求求你求求你求求你
    my email: project25909@yahoo.com.hk
    謝謝謝謝謝謝謝謝Joeyad

    回覆刪除
  16. JOEYAD...我地都知你醫得好...但可否講一講係點睇好呢....PLS!!

    回覆刪除
  17. 睇哂所有你既文章,,,點解都冇提過你係點醫好???係咩方法係醫好你,,我稔有好多人都想知道,唔該你

    回覆刪除
  18. 請問在那裡可以買到紫草根?

    回覆刪除
  19. http://www.anobii.com/books/%E8%BA%AB%E9%AB%94%E5%AF%86%E7%A2%BC/9789861971537/01c4dd6ad6fd1162b4/
    是否受到挫折,感到易怒、自卑?
    是否對自己極度不滿呢?想逃避?封閉自己的不當欲求?
    是否想到某人,就覆發得難以控制?

    回覆刪除
  20. 大家好! 我也是一個濕疹受害者差不多三年了, 原本用一些大陸買濕疹膏搽, 初初效果不錯, 但總是不段尾, 到了再也買不到這藥膏時先知死, 再一次大爆發, 好在有幸讀到貴網, 才得知有紫雲膏這東西, 後來做了效果不錯, 用了8日後有一部分傷口開始結蕉, 但又發現有一種叫紫黃膏的, 效果更好.

    回覆刪除
  21. 紫草根是在中藥店就有, 問多幾間, 千其唔好買紫草茸, 一定要根, 我試過用紫草茸無紫色......

    回覆刪除
  22. 紫黃膏是劉亮吟醫師發表的
    http://www.femh.org.tw/intro/intro_ori_05_Detail.aspx?TitleID=234
    如紫黃膏與紫雲膏製作上有什麼問題, 歡迎提出, 希望幫到大家.

    回覆刪除
  23. 油膏狀既紫雲膏對於新既濕疹,即係表皮未肥厚,未變硬既都有D效果。
    但對於慢性濕疹,表皮有角質化既就無乜反應,因為油膏難以滲透。如果表皮己角質化,但想試用,要先軟化左表皮,等油膏可以滲透先會見到效果。
    建議有角質化表皮者,可以改用紫雲油(即沒加蜂蠟者),或者其他配方既水劑或乳霜。
    我老公濕疹好番之後,唔戒口一輪之後都會想翻發,我會做乳霜狀既比佢用,但因為乳霜佔70%水份,所以藥效較低,只可以作為預防同潤膚。
    以我收集既個案,發覺作息同飲食對濕疹有莫大關係。

    外用塗抹只係治標,實質仲係要改變身體狀態先係長遠方法。

    回覆刪除
  24. 我從這裡得知中醫師唐得榮醫濕疹了得,我由4月11日開始試試應診,效果顯著:
    - 第一次診金$80,藥費$66@day(每日兩次)
    藥用托裹消毒飲,五苓散,梔子
    -我患的是過敏性濕疹皮膚炎: 兩腳踝先發起,之後發炎出水久久未癒合,後來兩腿及兩手先後引發紅疹及劇烈地痕癢,之後連頸和臉頰都發起及腫脹,凌晨痕到無覺好瞓。
    -唐醫師是我睇的第四位,他的用藥及問診等都很仔細用心。
    -食這濟藥4天,濕疹已有明顯改善,但仍會有凌晨發癢問題。
    -第二次覆診,免診金,藥費平均$71(每日兩次)6天份量
    -今次藥繼續用托裹消毒飲,五苓散,梔子 加牡蠣
    -我睇第二次,人流不多,很快就有得睇,而且問症和講解都簡潔清晰。
    -今次醫師開了6天藥,食了第二天,濕疹的痕癢明顯減少,紅腫的疹和印都有減退。
    本人從未有遇上嚴重濕疹,只是平時皮膚較易敏感,偏乾。今次是急性濕疹皮膚炎,出水劇痕。我沒有選用西醫的診治方法。
    今次突發濕疹令我沮喪,辛苦,影響我日常生活,不便外出,又不能安眠。透過睇這位唐醫師,開的濟藥可讓我晚上安眠及止癢,更在對正下藥上給予很好的效果。
    - 唐醫師的診金及藥費係大眾化價錢,不太平宜,卻不算昂貴。相比另一位張劍虹醫師來說。
    -預約及當日應診都是愉快及人流暢順的。平均半小時完成。^_^

    回覆刪除
  25. 2014年網路最夯妙妙一夜情外送茶坊 妙妙激情俱樂部 臺灣頂級外送茶
    正對於各種感冒上火癥狀者 有問題請加入以下帳號諮詢
    微信:kiss12306
    即時:dd525220或dd525221
    Line:cooltea1987或 cooltea1990
    Skype:cooltea19879 或 cooltea19881
    MSN:cooltea1987@hotmail.com
    性愛:http://cooltea1987.365d365.com/
    貓都 貓咪 伊莉 PLUS 卡提諾 維克斯 茶魚飯後 娛樂新聞 新年辦年貨
    只有妙妙去火涼茶為您提供青熟涼茶
    白天喝青茶不瞌睡 晚上喝熟茶睡的香(可任意挑選口味)
    妙妙去火涼茶又叫妙妙一夜情外送 屬於有毒藥物類似於鴉片 海洛因(會上癮哦)
    用於緩解普通及流行性病毒引起的感冒 發燒 流鼻涕 寂寞難耐癥 弟弟硬起癥 欲火焚生癥 凍未條癥等
    1.妙妙去火涼茶---性狀:
    日用/夜用 除去包裝後顯現多種癥狀
    飽滿淫蕩狀 火辣性感狀 清純青澀狀 可愛甜美狀
    氣質骨感狀 風情萬種狀 風騷嫵媚狀
    2.妙妙去火涼茶---作用類別:
    本品為涼茶類非處方藥藥品
    3妙妙去火涼茶---用法用量:
    一週兩至四次 擼一擼 摸一摸 脫了褲子 拿起DD插進去 複合這啊啊嗯嘛嗯嗯嗯啊的聲音 效果會更好哦~
    4.妙妙去火涼茶---不良反應:
    有時會有輕度迷戀 狂想癥 依賴癥 長期服用即可治癒
    5.妙妙去火涼茶---禁忌:
    沒DD或陽痿的禁用
    6. 妙妙去火涼茶---註意事項:
    用後2~3天,若上癮,可諮詢妙妙或http://cooltea1987.blogspot.kr/
    7.妙妙去火涼茶---藥物相互作用:
    本品如與其他熱鎮痛藥不可通用.通用的話可能會有吐血的危險
    如與其他藥物同時使用可能會發生藥物相互作用,詳情請咨詢妙妙
    8. 妙妙去火涼茶---貯藏:
    貯藏於陽處
    9. 妙妙去火涼茶---有效期:
    全年有效(不變質 不宜損壞)

    回覆刪除
  26. {純色AV外送茶坊}【看圖約妹】加帳號line:csxx2277約新妹可優惠500-2000
    ★*~台灣外送茶莊*叫小姐*外約外出服務~*★
    ★*~ (大台北-新竹-台中-彰化-高雄-南投). ~*★
    ☆~出差*洽公*消遣*娛樂*邂逅*解放*激情*慾望~☆
    ╭☆青春誘人的肉體 下面的緊實讓弟弟“筆”挺挺 瞬間高潮到尖叫!☆╮
    ╭☆美眉外約 美女外送 辣妹外出 外約服務 ☆╮
    ╭☆清秀鄰家女 OL女秘書 熱情傳播妹 展場ShowGirl ☆╮
    ╭☆白衣小護士 超辣夜店妹 高雅專櫃妹 學校校花 ☆╮
    ╭☆外拍模特兒 清涼酒促正妹 超敢檳榔西施 優質人妻 ☆╮
    ╭☆精挑細選 ~ 配合度高 ~ 頂級服務 ~ ☆╮
    ※全套服務 ☆☆※愛愛 口交 按摩 洗澡 哈拉※
    ※一律現金交易☆不刷卡☆不轉帳☆不買點數☆不看證件※
    ★性福網頁:http://csxx2277.666forum.com/★
    ★喝茶網頁:http://csxx2277.blogspot.tw/★
    ★打炮網頁:http://blog.qooza.hk/li0056★
    =★==★=純色AV外送茶坊=★==★=
    ▆┏★line:Line:csxx2277(加入ID麻煩主動line一下^^)★┓▆
    ▆┏★即時通:lpxx2277或csxx22771 ★┓▆
    ▆┏★ 微信:csxx2277 ★┓▆
    ▆┏★skype:csxx2277 ★┓▆

    回覆刪除
  27. 我網誌已經搬左
    http://venus1022.blogspot.com/

    回覆刪除
  28. 哈嘍 我叫小希 一個簡單隨性的GTO(介紹兼職小姐的工作),希望看到這條訊息的麻吉,都可以加小希的賴:eyny512 ,或是微信:eyny365,不可以錯過這段緣分喔 小希每天在線的時間是早上10點到凌晨1點 不管需要不需要 可以加一個聯絡方式留起來備用 總是有用的 不管出差還是休假 想要了 直接翻開小希的賴 就可以馬上安排到 小希家的正妹量多 主要都是短期兼職的女生 安全可靠 外送旅館住家 也可以外約的 女生都很安全可靠 因為都有在定期做檢查
    有些人這輩子都沒有嘗試過小模或者是空姐或者是廣告藝人還有混血或者是歐美都可以在小希這邊一一的實現夢想 認識小希 讓你的人生都充滿驚喜 認識女生不止是一個夢而已 所以你願意給小希一個認識你的機會嗎 小希的在賴上等你 因為簡短的話語沒辦法表達太多和很完全介紹我這邊 加賴都可以直接在線上問 一對一的解答 絕對的好態度 本人介紹有問必答 不會嫌對方啰嗦 所以對方也不用尷尬 我喜歡別人多問我問題 賴主頁的正妹也是每天都在更新 報班很多 口味都可隨心選擇呢 遙希口碑外送茶外送茶坊全年無休,誠心實意為各位大大服務。
    PS:大外送兼職美女,台中賴:eyny512 ,或是微信:eyny365外送茶坊,高雄外送茶坊,台北外送茶坊 好茶分享,AV女優,吃魚喝茶論壇,成人愛愛論壇 大家來找茶
    PLUS,伊利,eyny,玩美情人,男人幫,QK性愛俱樂部 男人尋歡俱樂部 八大娛樂網 找茶夜情外送辣妹鐘點一夜情 援交妹
    兼職學生妹等蘇菲賴:eyny512 ,或是微信:eyny365,水靈,溫蒂,小果,歪歪,amy,薇薇,依晨,千惠,韓欣,佳琪,小妍,亞希,冰冰,依依,莫琳,虞姬,珊珊,小Q
    海倫,夏娃,念念,語嫣,珍欣,米琪,S姐,葉子,娜美,小辣椒,可可,米雪,志玲,心怡,Hebe,紅糖,天后,戲子,小雨,朵拉
    阿九,紹婷,蘇珊,賴:eyny512 ,或是微信:eyny365灣灣,欣萱,千惠, 韓欣,小妍,笑笑,圓圓,米蘭,羅琳,阿雅,維尼,海薇,千惠,韓欣,佳琪,小妍,亞希,小果
    蝴蝶,小舞,糖萱,天心,虞姬,海棠,櫻桃,多賴:eyny512 ,或是微信:eyny365多,冰冰,蒼井空,小S,奶茶妹,檳榔西施,OL,范冰冰,李冰冰,李宗瑞,外送茶坊台北外送茶坊
    ,台中外送茶,高雄賴:eyny512 ,或是微信:eyny365外送茶,美女外約服務/台中/高雄/新竹/彰化/南投/賴:eyny512 ,或是微信:eyny365全臺外送本土兼職妹妹茶莊極品俱樂部嚴選絕色經典,成人性愛慾茶園
    找茶討論區,催情藥,唯美貼圖,成人論壇,網絡報稅,線上遊戲,高檔平價好茶,淫照聊天是尋夢園美女外送賴:eyny512 ,或是微信:eyny365,情趣用品八大行業指油壓全套
    暑假打工, 賴:eyny512 ,或是微信:eyny365網站設計,中國合夥人,鋼鐵俠3,HTC,蝴蝶機,變裝遊戲,角色扮演,A片下載,AV女優,第一手論壇,貓都,卡提諾,喝茶,完美情人
    BJ論壇,小女人論壇,卡提諾論壇,賴:eyny512 ,或是微信:eyny365台灣論壇 樂之軒/全套服務/賴:eyny512 ,或是微信:eyny365外送茶/外送服務/學生妹兼職愛愛/旅館叫小姐/住家叫小姐/找茶討論區/台北出差叫小姐 /鐘
    點情人/個人學生妹兼職/現金消費/賴:eyny512 ,或是微信:eyny365台北一夜情人外約/台北全套外叫/台北飯店叫小姐/吃魚喝茶
    論壇/茶訊討論區/成人話題/兩性討論/妹妹外約服務網/茶漁論壇成人論壇大台北新竹喝茶
    討論區三重喝茶土城叫小姐旅館叫服務桃園龜山喝茶賴:eyny512 ,或是微信:eyny365一夜情人外送/鐘點情人全套S外送外約/水噹噹
    外送茶莊/火車便當/賴:eyny512 ,或是微信:eyny365性感女神/甜美校花/火辣麻豆/八大論壇/六大地區/叫小姐/叫妹
    裏王,千惠外送茶,桃色誘惑嘉義,台南,高雄一夜情人外約上百位佳麗兼職點點,蘇菲,水靈,溫蒂,小果,
    歪歪,amy,薇薇,依晨,千惠,韓欣,佳琪, 賴:eyny512 ,或是微信:eyny365小妍,亞希,冰冰,依依,莫琳,虞姬,珊珊,小Q,海倫,夏娃,念念
    ,語嫣,珍欣, 賴:eyny512 ,或是微信:eyny365米琪,S姐,葉子,娜美,小辣椒,可可,米雪,志玲,心怡,Hebe,紅糖,天后,戲子,小雨,
    朵拉,阿九,紹婷,蘇珊,灣灣,欣萱,千惠蝴蝶,小舞,糖萱,天心,虞姬,海棠,櫻桃,多多,冰冰,
    蒼井空,小S,奶茶妹, 賴:eyny512 ,或是微信:eyny365檳榔西施,OL,范冰冰,李冰冰,李宗瑞,外送茶坊台北外送茶坊,台中外送茶
    ,高雄外送茶,美女外約服務賴:eyny512 ,或是微信:eyny365/台中/高雄/新竹/彰化/南投/全臺外送本土兼職妹妹茶莊極品俱樂部嚴
    選絕色經典,成人性愛慾茶園,找茶討論區,催情藥,唯美貼圖,成人論壇,網絡報稅,線上遊戲,高檔平價
    好茶,淫照聊天是尋夢園美女外送, 賴:eyny512 ,或是微信:eyny365情趣用品八大行業指油壓全套,暑假打工,網站設計,中國合夥人,
    鋼鐵俠3,賴:eyny512 ,或是微信:eyny365HTC,蝴蝶機,變裝遊戲,角色扮演,2013星座運勢,星座匹配, 賴:eyny512 ,或是微信:eyny365魔獸三國哪裡有好茶,motel,
    hotel,性感絲襪賴:eyny512 ,或是微信:eyny365,A片下載,AV女優,第一手論壇,貓都,卡提諾,喝茶,完美情人,BJ論壇,小女人論壇,
    卡提諾論壇,賴:eyny512 ,或是微信:eyny365台灣論壇三溫暖中陪酒ktv,台北全套護膚個人工作室,尋找台南援交妹,交換夫妻的肉宴,
    咖啡,台南水茶外出, 賴:eyny512 ,或是微信:eyny365原味,台北傳播妹,全數皆優質台灣妹妹賴:eyny512 ,或是微信:eyny365,台中車珮/熱門新聞/最近傳聞/最正台妹/被偷走的那五年/賴:eyny512 ,或是微信:eyny365嗆馬事件/馬英九

    回覆刪除