2008年10月22日星期三

<濕疹VS中醫>

講到睇中醫西醫, 係呢幾廿年睇過無數個. 粗略估計都應該有睇過八, 九個中醫. 我記得細個的時候, 屋企人帶我去睇<東方紅>的中醫. 不過一直都無醫好到. 成日時好時壞. 反反覆覆. 記得係中六果年, D濕疹發到成身都係. 根本都唔想返學. 返學又無心機聽書. 成日痕到瞓唔到.

之後到我大個左, 開始出黎工作就更加煩. 我試過因為濕疹太嚴重請病假成個月. 老闆雖然都無話過要炒我. 但係做左好多暗示. 我也是一個識趣的人. 如果我係老闆, 我都會覺得好頭痛. 一個員工成日番唔到工, 成日成身都係脫皮(面都係). 點見客人呢. 最後, 我都係辭左職. 但係我一D都無怪責我的老闆. 他對我真係仁至義盡.

說番正題, 我睇左咁多個中醫. 有港大畢業的(係一個五十歲左右的中醫) 佢而家係港島東應診. 有港大hkuspace的中醫(金鐘教學中心). 廣州的一個老中醫(之前要每個星期上去一次睇佢)等等. 大致上中醫都係話我 D 皮膚有濕毒. 肝脾臟排毒功能失調等.

用過的中藥如下:
金銀花, 生地, 蒲公英, 土伏苓, 黃栢, 苦參, 子蛇, 地夫子, 馬齒莧, 甘草, 金蟬花, 蒼朮, 蟬衣, 玉米仁, 通草, 白杭菊, 防風等等.

70 則留言:

  1. sorry i could not type the traditional but only simplified charactor.

    could you pls tell me the weight of the Chinese medicine you tried?

    could you pls tell me how did u recover this disease?

    my email addreass is, dearvanessa@yahoo.com.cn

    thanks!!!!

    回覆刪除
  2. 你好我叫Terry,我想問島東應診的中醫地址,可否給我?而且你的濕疹ok嗎? 我的e-mail: lhft2000@ctimail3.com
    Thank you

    回覆刪除
  3. 有否關于濕疹及皮炎根冶方法?

    回覆刪除
  4. Hi, may i have the chinese doctor 港島東應診's contact? as i live in 港島東. Is this medicine really helpful to you? Could you send to my email alicepretty@yahoo.com for this recipe's weights. many thanks!

    回覆刪除
  5. 可否告知那個港島中醫和廣州老中醫的聯絡電話?
    email:gray_hk@yahoo.com.hk
    thanks!

    回覆刪除
  6. 康和堂產品 會否有用?
    http://www.harmonichealth.com.hk/

    回覆刪除
  7. 濕疹會變成牛皮癬?

    回覆刪除
  8. 濕疹易復發難根治 文章日期:2008年10月22日

    濕疹是什麼?

    濕疹在現代中醫學統稱為「濕瘡」,以皮膚紅腫、痕癢、滲液出水、脫皮、皮膚增厚皸裂出血,並呈對稱性為特徵。

    濕熱毒引起

    濕疹的特點是由濕、熱、毒所引起。它的病程長,易復發,難根治,好些病人患病可長達幾十年,而且濕疹可發生於任何部位,由嬰兒到老年人,都有機會患病。

    天氣環境誘發濕疹

    黃霏莉表示,飲食、環境和天氣,對濕疹的發生有一定影響。譬如萬物生發的春天,空氣包含花粉之類的飄浮物,與遺傳有關的過敏型患者,吸入這些外來物後,容易引發濕疹。夏天亦是濕疹易發的日子,尤其在香港,天氣既濕且熱,出汗後,搔破引致皮損,易誘發急性濕疹。

    那麼乾爽的秋冬季節不就可免發生濕疹?濕性較重的濕疹,在秋冬季節的確紓緩很多,但慢性乾燥型的濕疹,乾燥的秋冬卻是多發季節。

    3類濕疹特徵

    中醫從證候類型將濕疹主要分成三種:

    1.濕熱型:特徵是皮膚潮紅、痕癢、滲液出水,舌紅苔黃膩。治療宜以清熱袪濕之法,藥用如黃芩、黃柏、黃連、苦參、龍膽草、車前草等。

    2.脾濕型:患者皮膚不一定很紅,但患處搔抓後糜爛出水是必然,舌苔亦不一定黃膩,可能是白膩。處方中常包括茯苓、白朮、薏米、蒼朮等藥物,循健脾利濕方向醫治。

    3.血燥型:亦即慢性濕疹,特徵如皮膚乾燥,易脫皮。中醫常用當歸、地黃、沙參、麥冬及白芍等具滋陰養血功能的藥物加以治療。

    回覆刪除
  9. hello,
    i also want the contact of港島東中醫,and 港大hkuspace的中醫(金鐘教學中心). My e-mail : mandywong02@yahoo.com.hk ,hope they could really help my baby , thks alot !

    回覆刪除
  10. Hello,

    Pls 可否告知那個港島中醫和廣州老中醫的聯絡電話or 地址?

    Tks

    回覆刪除
  11. Hello,

    可否告知那個港島中醫和廣州老中醫的聯絡電話 or 地址?
    Email: Jennylam0125@hotmail.com

    回覆刪除
  12. Hello,

    可不可以麻煩你給我那個港島中醫和廣州老中醫的聯絡電話 or 地址?

    感謝~

    Email: yan_1022@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  13. 你好,我都想要個中醫的資料,同埋我想問下D診金貴唔貴呢?THANKS=)
    MY E-MAIL:jenniferwu1212@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  14. hi, could you please give me the contact number of the chinese medicine doctor in hong kong side east? my son suffers from severe eczema. appreciate!!!

    peace2000@hgcbroadband.com

    回覆刪除
  15. please could you give me the contacts of 港島東中醫,and 港大hkuspace的中醫(金鐘教學中心) many thanks!!

    peace2000@hgcbroadband.com

    回覆刪除
  16. HI,
    佐敦有個中醫馬xx博士,
    佢得唔得 ?
    123
    fit1fit@hotmail.com

    回覆刪除
  17. Can you give me the address or contact of
    港島中醫 & 廣州老中醫? I have 濕疹 for over 10 years... many thanks!!

    chinming_ko@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  18. I've suffered from eczema for 20 years. Recently, I've approached a chinese doctor and my situation greatly has improved.

    Jeffrey

    Info:
    怡仁中醫保健中心
    - 風美茵中醫師

    回覆刪除
  19. http://maxdiosa.com.hk/

    回覆刪除
  20. Hi joeyad,

    我已患濕疹35年, 這個星期又再嚴重發病, 全身無一處好.....那痛苦實在係同行者先能夠明白!!!
    中西醫都試盡,其實已經沒有太大期望! 今天偶然入到你個 Blog, 當中的分享很感動, 知道你25年的病情都能夠康復,我再次充滿盼望,真的要積極面對!
    很久沒有見到你寫 Blog, 你現在濕疹的情況可好嗎?
    你提及的中醫是否就是醫好你的呢? 我也很想試試,可否 email 資料給我 kingsco99@gmail.com
    Thanks!

    Bonnie

    回覆刪除
  21. Can you give me the address or contact of
    港島中醫 & 廣州老中醫? I have 濕疹 for over 15 years... many thanks!!

    nwtwpc@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  22. Can I have the address or contact of
    港島中醫 & 廣州老中醫? my daughter have very very serious 濕疹 for over 3 years... thx

    coty_cm@hotmail.com

    回覆刪除
  23. 可否給我那個港島中醫和廣州老中醫的聯絡電話和地址?急用,謝謝。
    Email: mandycls@sinagirl.com

    回覆刪除
  24. Hihi Joey,
    可否給我那個港島中醫和廣州老中醫的聯絡電話和地址?

    thx. a lot.

    siuming.lo@gmail.com

    回覆刪除
  25. Hi, Joeyad,

    Thank you for your sharing, please continue this blog and support those who suffered from eczema. I've the same problem for over 15 years. I consulted at least 4 chinese doctors, each one for 2-3.5 months. Please give me the information of the doctor who cured you and how long you found the medicine was suitable to you. Please reply me at your earliest convenience!

    Thank a lot!

    My email address: ann201105@gmail.com

    回覆刪除
  26. Hi Joey,
    可否給我那個港島中醫和廣州老中醫的聯絡電話和地址?

    Thanks!
    My email : lui_s1998@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  27. Hi Joey,
    可否給我那個港島中醫和廣州老中醫的聯絡電話和地址?

    Thanks!
    love-man@livemail.tw

    回覆刪除
  28. Hi Joey,
    可否給我那個港島中醫和廣州老中醫的聯絡電話和地址?

    Thanks!
    jason_jf2@hotmail.com

    回覆刪除
  29. Hi 大家好:
    我的BB也曾經有濕疹, 明白大家的苦況, 大約九個月前我的BB看了大埔一個中醫, 到現在好了八成, 但這是我的BB個人經驗, 不敢胡亂告知大家, 如果有朋友或家長對中醫有信心, 願意一試, 可以電郵給我索取中醫姓名地址, 和一些治療過程. chontung@yahoo.com
    Tony

    回覆刪除
  30. 大家好~~~
    我不知不覺間已經俾濕疹困擾左我兩年!!睇左好多個中西醫都醫唔好!!年半前試過收左...但係唔夠兩個月又出返....咁之前睇西醫俾左d藥我食...效果係好明顯好左....但係d藥一食哂就惡化返...而家再食d西藥都無用啦...到今朝起身個身遺爛....連工都返唔到...我真係好想搵方法醫好佢...真係好困擾....我希望joey你可以俾港島中醫和廣州老中醫的聯絡電話和地址我...因為我見到廿幾年都醫得好...我真係有返希望試下...拜託哂joey先生!!
    e-mail:banana_sai2000@yahoo.com.hk
    我係msn已經add左你!!
    祝同我一樣有呢個病o既大家早日康復!!!

    回覆刪除
  31. 我出世開始已經有濕疹, 25年了...真係好辛苦..請既病假多數因為唔想見人..花左唔知幾多元$睇醫生..都終斷唔到尾...宜家爛埋隻手...唉...

    請問你係點醫好架..真係好想知..
    請e-mail 我: hilda1986hk@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  32. 匿名提到...
    Hi,
    可否給我那個港島中醫和廣州老中醫的聯絡電話和地址?

    Thanks!
    My email : h1992120227@hotmail.com

    回覆刪除
  33. 你好,我第一次生濕疹,仲要喺個咀,可能係感冒引起或者用錯嘢,己經兩個月,雖然唔癢又唔紅又唔痛,但成日會有小水泡滲水.看咗西醫只係開類固醇同維他命B雜,但我一搽少D類固醇,水泡又嚟,所以想轉中醫,可以話我知邊個中醫有效嗎?麻煩你><
    email: kinomotosakura41713@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  34. Hi Joey,
    可否給我那個港島中醫和廣州老中醫的聯絡電話和地址?

    Thanks
    email: kobochy@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  35. Hey Joey,
    可否給我那個港島中醫和廣州老中醫的聯絡電話和地址?

    many thx~
    Email:happylady_636@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  36. Hi Joey,
    可否給我那個港島中醫和廣州老中醫的聯絡電話和地址?

    Thaks a lot!!
    yw1017wong@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  37. Joey 你好,
    可否給我那個港島中醫和廣州老中醫的聯絡電話和地址?
    我的BB才五個月己經由頭至腳全身生滿濕疹,街上的人都被嚇親,每個醫生都說很嚴重,搽了藥膏都只不過是謝了又長、長了又謝,身上的皮膚越來越厚;見者心痛!先多謝幫忙!
    Ken Ip
    ken_olll@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  38. Hi Joey,
    可否給我那個港島中醫和廣州老中醫的聯絡電話和地址?

    Many Thanks !!
    sandra123123@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  39. Hi Joey,
    可否給我那個港島中醫和廣州老中醫的聯絡電話和地址?

    Many Thanks !!
    georgehk88@gmail.com

    回覆刪除
  40. Hi Joey,

    可否給我那個港島中醫和廣州老中醫的聯絡電話和地址?
    Thank you.

    mailto:margaretleung91@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  41. 生濕疹的痛苦,實在是外人難以明白

    希望可得知該名中醫的聯絡及地址 , 謝謝

    也祝願各位早日康復

    ipchinpang@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  42. Hi Joey,
    請問可否提供港島中醫和廣州老中醫的聯絡電話和地址給我?

    萬分感謝!!!
    sea532300@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  43. Hi joey,

    女朋友濕疹多年,時好時壞,
    希望知道港岛中醫和廣州老中醫聯絡電話及地址.

    謝謝

    bilckh@yahoo.com

    回覆刪除
  44. hi ad,

    我也是患了嚴重的濕疹多年,最後亦因為用了過度的steroid患了白內障而要做手术, 現在很希望可以找一位好的中醫, 請你給我以上中醫的聯絡方法和地址, thx

    skp_so@hotmail.com

    回覆刪除
  45. hi ad,

    我兒子有嚴重濕疹,我很徬惶,可以給我中醫聯絡方法和地址嗎?萬分感謝!

    回覆刪除
  46. 請好心的你給我以上中醫的聯絡方法和地址, thx

    milkmilk0116@hotmail.com

    回覆刪除
  47. 本人都有濕疹4年,時好時壞,搽過好多藥膏都吾好
    可否給我港島中醫的聯絡電話和地址給我嗎??感激感激!
    loi_loi_wong@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  48. 本人都有濕疹多年,一年三百六十五日,時好時壞
    可否給我港島中醫的聯絡電話和地址給我嗎??感激感激!
    k.s.chiu@hotmail.com

    回覆刪除
  49. 本人細女都有濕疹多年,一年三百六十五日,時好時壞
    可否給我港島中醫的聯絡電話和地址給我嗎??感激感激!
    andy.cw.wong@gmail.com

    回覆刪除
  50. 可否email上述所有中醫的地址 時間 電話 價錢?
    萬分感謝!
    dickson_huen0607@msn.com

    回覆刪除
  51. 可否給我你覺得有效中醫的聯絡電話和地址給我嗎? thanks!!!!

    回覆刪除
  52. I also want those email addresses
    Would u mind sending their infornation to me?

    Nylam116@yahoo.com.hk

    Thx

    回覆刪除
  53. 可否告知那個港島中醫地址???
    soszesze@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  54. 我母親每次手術後都有濕疹, 可否也給可能治好的醫生資料. 謝謝!

    elizakkl@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  55. 可否給我中醫的資料?謝謝 agneswfy@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  56. 大家好,我是一位中醫師,無意間看見這BLOG,很想在此分享一下我的臨床體會:
    濕疹不論在中西醫領域上都是難治之證。發病原因不明,有的是母親於懷孕期間吃大量燕窩、奶類等易致敏蛋白質,有的是後天飲食不節,有的是外在環境影響,有的則是壓力過大等。但最終原因是身體正氣不足而致!
    除了結合針炙、中藥、外洗/涂外,還必須戒口,但戒口同時又會導致營養不足~ 正氣因此難以提升,所以我一般會建議我的病人同時進食優質綜合營養補充品,以確保他們'有氣有力'吸收藥效並繼續與濕疹打仗~~
    欲知詳情,可EMAIL :doraemontck@yahoo.com

    回覆刪除
  57. 我從這裡得知中醫師唐得榮醫濕疹了得,我由4月11日 開始試試應診,效果顯著:
    - 第一次診金$80,藥費$66@day(每日兩次) 藥用托裹消毒飲,五苓散,梔子 -我患的是過敏性濕疹皮膚炎: 兩腳踝先發起,之後發 炎出水久久未癒合,後來兩腿及兩手先後引發紅疹及 劇烈地痕癢,之後連頸和臉頰都發起及腫脹,凌晨痕 到無覺好瞓。
    -唐醫師是我睇的第四位,他的用藥及問診等都很仔細用心。
    -食這濟藥4天,濕疹已有明顯改善,但仍會有凌晨發癢問題。
    -第二次覆診,免診金,藥費平均$71(每日兩次)6天份量
    -今次藥繼續用托裹消毒飲,五苓散,梔子加牡蠣
    -我睇第二次,人流不多,很快就有得睇,而且問症和講解都簡潔清晰。
    -今次醫師開了6天藥,食了第二天,濕疹的痕癢明顯減少,紅腫的疹和印都有減退。
    本人從未有遇上嚴重濕疹,只是平時皮膚較易敏感, 偏乾。今次是急性濕疹皮膚炎,出水劇痕。我沒有選 用西醫的診治方法。 今次突發濕疹令我沮喪,辛苦,影響我日常生活,不便外出,又不能安眠。透過睇這位唐醫師,開的濟藥 可讓我晚上安眠及止癢,更在對正下藥上給予很好的 效果。
    - 唐醫師的診金及藥費係大眾化價錢,不太平宜,卻不算昂貴。相比另一位張劍虹醫師來說。
    -預約及當日應診都是愉快及人流暢順的。平均半小時完成。^_^
    若有興趣嘗試睇唐得榮醫師,請電郵我索取有關資料。mcmugesther@gmail.com
    願濕疹早日遠離你。^_^

    回覆刪除
  58. 我從這裡得知中醫師唐得榮醫濕疹了得,我由4月11日 開始試試應診,效果顯著:
    - 第一次診金$80,藥費$66@day(每日兩次) 藥用托裹消毒飲,五苓散,梔子 -我患的是過敏性濕疹皮膚炎: 兩腳踝先發起,之後發 炎出水久久未癒合,後來兩腿及兩手先後引發紅疹及 劇烈地痕癢,之後連頸和臉頰都發起及腫脹,凌晨痕 到無覺好瞓。
    -唐醫師是我睇的第四位,他的用藥及問診等都很仔細用心。
    -食這濟藥4天,濕疹已有明顯改善,但仍會有凌晨發癢問題。
    -第二次覆診,免診金,藥費平均$71(每日兩次)6天份量
    -今次藥繼續用托裹消毒飲,五苓散,梔子加牡蠣
    -我睇第二次,人流不多,很快就有得睇,而且問症和講解都簡潔清晰。
    -今次醫師開了6天藥,食了第二天,濕疹的痕癢明顯減少,紅腫的疹和印都有減退。
    本人從未有遇上嚴重濕疹,只是平時皮膚較易敏感, 偏乾。今次是急性濕疹皮膚炎,出水劇痕。我沒有選 用西醫的診治方法。 今次突發濕疹令我沮喪,辛苦,影響我日常生活,不便外出,又不能安眠。透過睇這位唐醫師,開的濟藥 可讓我晚上安眠及止癢,更在對正下藥上給予很好的 效果。
    - 唐醫師的診金及藥費係大眾化價錢,不太平宜,卻不算昂貴。相比另一位張劍虹醫師來說。
    -預約及當日應診都是愉快及人流暢順的。平均半小時完成。^_^
    若有興趣嘗試睇唐得榮醫師,請電郵我索取有關資料。mcmugesther@gmail.com
    願濕疹早日遠離你。^_^

    回覆刪除
  59. Hello Joeyad,

    可否告知那個港島中醫和廣州老中醫的聯絡電話及地址?
    Thx~~
    moonhcy@gmail.com

    回覆刪除
  60. Hi Joey,

    我母親都有濕疹, 可否給我那個港島中醫和廣州老中醫的聯絡電話和地址?
    Thank you.

    my email add: rwongps@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  61. 唐得榮在港恩診所做
    https://www.facebook.com/Gloryin.hk

    回覆刪除
  62. Hello Joeyad,

    可否告知那個港島中醫和廣州老中醫的聯絡電話及地址?
    Thx~~

    my email address : lkmc16@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  63. 可唔可以比港島中醫地址?
    Thx~~

    email:happyface_928hk@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  64. 我都需要這中醫地址,你比他們治好的嗎?man08288@gmail.com

    回覆刪除
  65. 可以給我中醫資料嗎? thanks a lot.
    goyatea@outlook.com

    回覆刪除
  66. 可否給我中醫的資料?Thanks!!
    connielg00@gmail.com

    回覆刪除
  67. 可以給我中醫的資料嗎?萬謝!
    sangfreya@gmail.com

    回覆刪除
  68. 麻煩你把該中醫的資料電郵給我, 感激
    sarawong55@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  69. pls send me the details, many thanks.
    winniediamond123@gmail.com

    回覆刪除