2010年3月2日星期二

<網友交流>好耐都無update個blog





大家好, 唔經唔覺我無update個blog差不多一年, 我想先向大家講講我的濕疹皮膚的情況. 過去一年, 我的濕疹皮膚差不多沒有嚴重的番發. 先感謝上天. 雖然,沒有嚴重的番發, 少許的脫皮及少許的乾燥總會有. 但總結來說, 我的皮膚情況很穩定. 我的朋友有時會打趣地跟我說: [ 我的皮膚比普通人還好]. 我也非常同意. 記得有一晚跟幾個朋友喝酒及食海鮮, 其實我很少喝酒, 因為喝酒對我的皮膚有很大的影響. 誰知, 喝完酒(一個喝了半打啤酒, 算多嗎?) 後的第二個清晨, 我感覺到我的皮膚有點熱, 這時我知道, 濕疹皮膚又想作怪.

這天勾起我不少患病時的回憶. 頸後的傷痕, 燙燙的皮膚... 我真的很怕. 很怕. 幸好, 請假了一天休息一下, 竟然完全沒事. 濕疹這個病真係有點難測. 我以為今次濕疹會番發. 好在無事. thks god.

患濕疹咁多年, 心理壓力真係好大. 社交的生活受到很大的影響. 患病時我曾經以為自己患上抑鬰症. 我唔知道濕疹會否永遠遠離我, 但現在我珍惜生命中的每分每刻. 患濕疹的網友. 別放棄. 我有次在飛機上聽到一個音樂節目, 主持人一句"Live in the moment". 很多事情都不是我們掌握之內, 幾時會碰到一個能醫好自己的醫生, 找到一個能醫好自己的方法. 也不是我們決定.
我們只能活在當下, 珍惜現在. 只要對生命抱有希望, 就有希望. 共勵之.

我會定期update呢個 blog. by the way我轉了一份新工作, 不會長留香港. (我的澳洲working holiday已完成, 有機會upload 多 d 相給大家看. ^^ haha!)
希望大家繼續在這個blog留留言, 以示支持.

17 則留言:

  1. 喝酒及食海鮮......這是一件我想也不敢想的事@.@

    我已有四年濕疹,經常與臉上的紅疹搏鬥,好難受,嚴重時更會被人誤以為化濃妝(我是女的)......

    濕疹最可怕的,除了劇癢,
    就是別人的誤解,
    那是會令人抑鬱到想自殺的。

    感謝joeyad
    感謝你提供了很多資料給濕疹的網友
    也感謝你讓我看到康復的曙光

    live in the moment.我會記住的 :]

    回覆刪除
  2. Thank you for reminding me to 活在當下. I can't say how much eczema has taken away from me, socially, emotionally...my friends and mentors always say I don't give myself enough credit, but that's because for the last 8 years, eczema has stripped me of the little confidence and self-esteem I have. I'm in a state now that I have only rediness in my face, thanks to your post, it has reminded me that I should be confident, not fearful, in seizing my own future. As my elementary teacher once said "carpe diem"

    回覆刪除
  3. 你好! 我在你之前的留言看見你是看中醫看好的,可否給我相關的資料? 是你在紫雲膏內留言的那位唐醫師嗎? 請PM 我vaivychow@hotmail.com

    回覆刪除
  4. 你好ar 我都係一個受到濕疹折磨左好多年ge病人
    雖然我冇你咁嚴重,但係身心都受到好大影響
    所見到你e個blog真係好似有束曙光咁!
    我將你成個blog都睇晒
    都見到好多唔同ge方法~
    但我想問你自己本人係靠邊幾種方法黎醫治呢
    我想參考下~

    回覆刪除
  5. 每一口苦茶 都有盼望

    今年十九 還有機會退離濕疹?

    我很想問 你幾時開始有 幾時又無?

    回覆刪除
  6. 我同樓主濕疹最犀利時有得比 真係好痛苦
    我們只能活在當下, 珍惜現在. 只要對生命抱有希望, 就有希望.
    我當時日日都係禁諗
    而家諗返起個時d日子都唔明點解自己可以捱到,,
    希望大家濕疹可以keep住 唔畀佢爆發

    回覆刪除
  7. 你好呀,,
    見到你個blog 真係有極大既同感,,
    比濕疹玩死,,,我e幾年黎由小小.小小.禁 變到兒家都算係幾嚴重
    係上年係最嚴重既一年..隻手係腫哂..個時真係超級的絕望.
    試過中醫.西醫都無效.最後要食類固醇藥先搞得掂..
    之後就一直keep住睇西醫..佢都係比d藥膏我..咁就算..
    近排我又開始發作...都唔知點算..下個月我仲要hkcee tim>.<
    我想試返中醫..但又好驚一次開發哂出黎..搞到會好難頂..
    唔知你有d咩好介紹呢,,??


    仲有睇到你話去左澳洲working holiday
    我遲d都諗住去..期待你既分享!

    回覆刪除
  8. 你好呀...我都係同道中人...都係想問下, 咁你最後係點樣好返既呢. 我而家都係之前搽藥膏 (一定有類固x), 唔得, 睇中醫. 仲未知得唔得. 不過總之好嚴重.... 見你個 blog 又千叮萬囑不要搽藥膏, 咁點算好呢? 晚晚訓唔到都唔係辦法....

    另外你有冇聽過一支叫"竹醋蒸餾液"? 佢聲稱冇藥性, 可止痕. 你知唔知有冇效? 我最驚會有副作用. 謝謝你的分享~

    回覆刪除
  9. 我由細到大都有濕疹,小時候程況比較容易控制,後來開始出來社會工作後問題比較嚴重....面紅如關公一樣...走到街上路人都以怪異眼光看我...難受極了...此時我決定放棄西藥一陣子...試了中醫和用蔗糖水洗臉和沖身...情況好很多了...全身都沒那麼乾燥...身上的傷口開始痊癒 :)

    當然還要勤力塗潤膚乳 (一開始我每隔三四小時便塗一次)...aq cream 我不能用了...對我來說有點'那'....physiogel又會過敏...所以現在我用的是sobolene cream...很好的...

    現在情況好很多了...敷面膜我是用avene的...只有這一隻敷了沒有'那'的感覺...敷後面部的紅印不那麼明顯!我還用上角鯊稀...已經不再脫皮了!

    回覆刪除
  10. 我由細到大都有濕疹,小時候程況比較容易控制,後來開始出來社會工作後問題比較嚴重....面紅如關公一樣...走到街上路人都以怪異眼光看我...難受極了...此時我決定放棄西藥一陣子...試了中醫和用蔗糖水洗臉和沖身...情況好很多了...全身都沒那麼乾燥...身上的傷口開始痊癒 :)

    當然還要勤力塗潤膚乳 (一開始我每隔三四小時便塗一次)...aq cream 我不能用了...對我來說有點'那'....physiogel又會過敏...所以現在我用的是sobolene cream...很好的...

    現在情況好很多了...敷面膜我是用avene的...只有這一隻敷了沒有'那'的感覺...敷後面部的紅印不那麼明顯!我還用上角鯊稀...已經不再脫皮了!

    回覆刪除
  11. Hi~
    I went through ur blog from the start to the end once~
    I think I have the same allergy as you, even now in control!
    Just want to ask you some more thing about this allergy stuff as you can settle it very well!!

    how can I contact you?? FB/MSN??
    or just leave the message here as comment??

    thz and have a nice day~

    回覆刪除
  12. 我都係呀, 我係一個空姐, 做左呢份工之後開始有了, 大約2年, 見呢個blog leave msg 既朋友都受呢個濕疹困擾就令我近灰呢

    回覆刪除
  13. i have suffered form eczema alomost 30 yrs and not controlled well, can i know your method on controlling the eczema, thank you
    e-mail: cresent.tsang@gmail.com

    回覆刪除
  14. 我睇完依個blog我真係感覺到有好多朋友門都係到一齊同濕疹拼命緊~大家都要加油,,,我有左濕疹之後終於知道原來做一個常人(身體健康)既人己經係幾咁幸福,,,健康真係唔係一定人人擁有既事~

    回覆刪除
  15. 可惜,樓主由始至終都不願詳細透露自己是如何治好濕疹的

    我都有種比佢玩死的感覺!!!!!

    回覆刪除
  16. 可以看自然療法醫生

    回覆刪除
  17. 如果樓主公開佢個醫生/療法,又會比人話佢賣廣告啦
    而且醫生同病人,有時都睇夾唔夾,人地醫得番好,自己又未必得

    我自己就中醫加食療...有改善但未好番晒

    回覆刪除