2008年12月29日星期一

<濕疹 VS 西醫> 衛生署何景文醫生訪問

今個聖誕節連續放左幾日假, 唔知大家有咩節目呢? 我就同我的中學朋友出來吃飯和去了一個短短的旅行. 出來工作後, 朋友們各有各忙, 對上一次出來吃飯都已經是大半年前的事. 見到讀書時的老友本應非常開心, 但我覺得近幾年我們的飯局越來越沉悶, 每次的飯局都會不斷 playback 以前中學的往事, 講下邊個邊個老師的瘀事, 講下沒有出席的朋友的"近"況(所謂的近況, 可能已經係三幾年前). 以前一班每天相見, 一起打波, 打機的好友, 近幾年我們的距離好像拉遠了. 變得越來越陌生.

雖然近年出席飯局的人數沒有像金字塔般不斷下降, 但原因只是我們的"攪手"不斷聯絡一些甚少出席的同學, 致電給班上那些不太熟絡的同學才能維持飯局的人數. 其實每一段關係, 無論是親情, 友情及愛情都要努力經營, 我自問我對朋友間的感情比較忽視, 很少會主動聯絡我的中學, 大學的舊朋友. 我們的關係走下坡是理所當然的. 如果沒有班中的中堅份子, 恐怕我和我的朋友已經失去聯絡.

講開今次聚會, 我地去左灣仔打邊爐. 打邊爐的確是一個不錯的選擇, 可以揀自己喜歡吃的食物, 雖然我現在的皮膚情況依然v.good, 但我還保持介口的習慣. 有些食物我堅持唔食, 例如牛, 荀, 蝦等, 但有些食物(例如, 羊, 鱔, 魷魚等)我總會在佳節下放縱一下自己, 抱住食少少無妨的心態. 以前同朋友吃飯, 呢樣唔食得, 果樣唔食得, 真係煩死人. 和老友吃飯還好, 和新相識的朋友或者客人, 很怕給人"唔賞面"的感覺. 其實, 我很鍾意喝紅酒, 可惜每次喝酒後皮膚都會痕痒, 而家好番後間唔中都會喝少少, 要自律呀!

以下是三段錄音, 其實我把呢三段錄音upload左上youtube 好耐, 但一直都唔得閒擺上blog. 可能好多網友都會聽過. 這個節目是RTHK 2008年9月11日的<精靈一點>, 我將佢分為3段.

第 1 段:
1. 空氣污染的地方患濕疹的病人比較多?
2. 香港患濕疹的人比外國多?
3. 花粉引起濕疹?
4. 食物令濕疹嚴重只佔百份之10?



第 2 段:
1. 護理濕疹皮膚.
2. 濕疹因為太濕?



第 3 段:
1. 濕疹會否痊癒?
2. 經常用藥還是短期用藥?
3. 藥膏試用多久?



<以上有些意見和我的見解不同, 僅供參考. >

18 則留言:

  1. 你好,我第一次搵到你個blog,我又係有濕疹,程度和你差不多.我想有野請教你,請問點可以contact到你呀?

    回覆刪除
  2. 其實你試過D咩方法呀? 網頁上提供的方法幫到你嗎? 如有問題可email給我.我有空便會回覆. ^^!

    回覆刪除
  3. Joeyad2, 你好呀!我其實乜野方法都試過,中西醫.E+食緊顧小培D補充食品.我想知你如何好返?我E+想"滅"甩D類固醇葯膏.我EMAIL左比你同ADD左你MSN,希望你得閑回覆我啦...謝謝.

    回覆刪除
  4. winne 我email左你la. msn 我好少開.

    回覆刪除
  5. 收到喇,謝謝你.

    回覆刪除
  6. 你好, 我係MONLY呀, 我半年前開始係額頭有D紅色, 好細好細的粒粒, 唔痕, 越來越多之後我再去睇E生, E生話我係濕疹..... 但係我睇左都冇咩用, 而家仲成塊面都有, 請問你有有聽過呢種濕疹呀?! 同埋你係點先E好你D濕疹GA? 可唔可以EMAIL比我呀?
    monlylaucc@yahoo.com.hk THX!!!

    回覆刪除
  7. Hello,

    I also want to know how to cure 濕疹. I have try 中西醫 -- still no help. I have suffered from this for 5 years. Please kindly email: snoopywstock@gmail.com.

    Thank you!!

    回覆刪除
  8. 康和堂產品 會否有用?
    http://www.harmonichealth.com.hk/

    回覆刪除
  9. 你好!
    小兒亦有濕疹,中西醫 (中醫超過二年),顧小培D補充食品, 自然療法,刮痧,針炙 冬虫夏草,偏方浴, 黑片糖 都試過, 可否指導下我.....

    可憐媽
    kotjoanna@hotmail.com

    回覆刪除
  10. 你好
    我自己都有嚴重的濕疹問題,
    十幾年都係咁,睇中醫西醫都唔得之前食西藥食到身體好差,我中學之後都係著長褲,唔想比人見到MA,我最近試緊個
    營養蛋白食療有明顯改善,你有興趣可以ADD我
    Crystallam1029@hotmail.com


    而家下定決心用營養蛋白素解決咁多年的濕疹問題
    終於有成效

    回覆刪除
  11. http://maxdiosa.com.hk/

    回覆刪除
  12. 真的多數會嬴嗎?!

    回覆刪除
  13. 我的BB也有濕疹, 看了一個中醫, 九個好了七,八成, 想知道詳情, 請電郵給我. chontung@yahoo.com

    回覆刪除
  14. 我女也有濕疹多年了, 今年更是嚴重, 看到你的自述, 更深的體會她的苦況, 原來吃藥苦, 也不及塗藥,塗cream, 甚至沖涼苦.... 這是我不能想到的!
    可以把你如何擊退濕疹的方法告知嗎? venussum_hung@yahoo.com.hk
    謝謝!

    回覆刪除
  15. 我的八歲兒子都有很重的濕疹問題,可以告訴我你最後用甚麼方法治癒嗎?
    ctktoto@yahoo.com.hk
    萬分感激!
    Toto

    回覆刪除
  16. 我亦有濕疹的煩惱,從今年五月做完手術後面上、頸上出紅疹,继而痕,吃了數月中葯,也未治癒,非常困擾,可告之你是怎醫好嗎?非常感謝!
    winniediamond123@gmail.com

    回覆刪除