2008年12月15日星期一

<網友交流> 我的插畫1- 記錄患病經歷

上星期六, 原本諗住上TVB.COM睇下最新一輯<新聞透視-再見股神>, 點知都未upload 上去, 無辦法la. 遲d先睇la. 後來睇左上一輯的<鬱到病>, 人地成日話無綫d節目唔好睇, 無教育意義, 我就覺得都ok la. 其實睇下你點揀, <奬門人>就梗係無教育意義la. 得啖笑, 娛樂下之麻. 但講到<新聞透視>和<星期日檔案>等節目都很有水準.

點解我會提到<新聞透視>呢? 原來<鬱到病>果集講到一個患有抑鬱症的插畫師, 佢將患抑鬱症的經歷畫成一本畫冊. 所以我都貪得意畫左一幅, 希望大家都可以苦中作樂.

以上的插畫係我的個人經歷, 我記得有好幾次坐巴士的時候有乘客發現我脫皮, 當時我患濕疹的情況真的很嚴重, 原先向我附近找坐位的幾個乘客見到我都立即掉頭走開, 我當時真係好難過. 但我又覺得佢地的反應是可以理解的, 佢地又唔知我有咩病, 怕會傳染到佢地. 其實我都覺得很不好意思, 因為每次坐巴士後, 我都會留下一堆皮屑在巴士的坐位上, 很核突. 我都盡量用紙巾抹掉或會將皮屑掃在地上. 所以濕疹嚴重時, 少不免我都唔會出街, 怕別人歧視的眼光, 又怕影響別人.

6 則留言:

  1. 其實你睇咩e返好d濕疹?
    我二年前呢段time d濕疹都好嚴重
    不過之後1,2個月又好返哂
    但係上年開始到依家都係keep住對腳d皮膚差...仲有有d主婦手既問題...
    (我係男仔)

    回覆刪除
  2. 畫得好得意呀! 估唔到濕疹病人咁慘. 好左我無濕疹.

    回覆刪除
  3. 小林, 我d畫都係麻麻. haha. 患濕疹真係好辛苦.

    回覆刪除
  4. 我都有濕疹,真係好辛苦~試過R到流晒血~!
    E+都有少少~~
    想問下好D咩唔食得?

    回覆刪除
  5. 我去CAMP個陣
    D同學都叫我要最遲沖涼
    佢地話我有濕疹
    會傳染
    其實唔會
    但係佢地又唔信
    我用完個架D人第2日又唔敢用
    我真係好UPSET~~

    回覆刪除
  6. http://maxdiosa.com.hk/

    回覆刪除