2008年12月2日星期二

<網友交流> 我的皮膚現況

之前有些網友問我近期天氣轉冷, D皮膚的狀況如何. 通常我會回覆佢地話D皮膚比之前乾左少少. 情況都依然很好, 很滿意. 之但係講又唔係太清楚, 點為止很好, 很滿意呢? 所以我索性將我的"玉照", 唔係...係"肉照" post 上網俾大家睇, 又可以作為個人的記錄.

Photobucket

(我專登一起身唔洗面, 唔搽保濕, 總知咩都無做, 就影左呢幾張相. 你地見到我D皮膚上除左有小小粒粒, 大致上都很好.)

我盡可能一個月update一次我的"肉照"一次, 希望大家唔好睇到食唔落飯就好la. (食唔落飯都算la, 嘔就無謂啦!)

(圖片來自互聯網.)

為左作好預防濕疹的準備, 上個月買左一樽綠茶粉沖黎飲. 呢樽綠茶粉唔係顧小培先生果種. 而是係日本超市買的. 唔經唔覺都食左兩三個星期 la. 我成日都好想知道究竟綠茶素/洋蔥素的成效如何? 有網友曾經問我, 你唔係好番哂啦咩? 問黎做咩呀?

好番哂? 我真係唔敢講. 我只可以話俾大家聽, 我的濕疹皮膚已經無番發一段時間LA. 至於係唔係治根, 我相信要等到我再病發(touchwood, touchwood....), 又或者我死前的一刻先可以話俾你地知la. (睇黎果時<濕疹玩死我>呢個blog都摺左好耐la. 到時都唔知點通知你地. 哈哈. ) 現在我飲綠茶粉的目的只係做好準備, 至於病唔病發. I have no choice.

另外, 我想知道綠茶粉/洋蔥素幫唔幫到大家, 自己好番, 都好想其他人都好得番. 患濕疹實左太折磨la, 躊躇滿志的一個人, 一而再, 再而三受病魔所折磨, 一年三百六十五日, 有最少三四個星期要趟左病榻上, 有學番不得有工番不得, 你說是多慘呢?

不過, 大家都唔駛咁灰. 我其實好有信心呢一年, 下一年, 再下一年... 再下幾廿卅四五六七八十個年頭...我D濕疹都唔會再番發. 我呢個人比較鍾意居安思危. "learn" d 都要講句, 世上無難事, 只怕有心人. 你都會好得番.

Photobucket

好搞笑, 我果日手多多將D綠茶粉放左入個口到, 諗住食一啖. 點知D粉攪到我"濁"到, 咳左一陣. 下次都係唔好咁口多la. ^^!

Think positive! 個人開心d. 濕疹走快d.

我真係好怕濕疹再番發. 我係discuss見到有個網友因為濕疹病發番唔到學成個月. 番唔到學當然可惜, 但都可以自修一下. 如果你人緣好, 找老師同學仔幫下手, 教下你, 好快追得番. 再唔係, 咪去找個補習老師番黎教下你.

相對黎講, 番唔到工就大件事, 如果番唔到工, 你就買唔起幾百呎, 豆腐潤咁小的"豪宅". 又買唔到一罐成本幾蚊但係幾經包裝後, 買到廿幾蚊的一罐"午餐肉". 所以有份工做都值得安慰. 辛苦d都無計la.

而家有些大公司, 大企業根本毫無社會良心, 一見勢色唔對, 就裁員減薪. 食品, 油費只會加快減慢. (百佳同惠康仲要逆市加價) 真係黎哂大譜. 我地呢一代的香港人, 好似已經接受左, 妥協左, 我們再沒有討價還價的餘地la.


"慳得一蚊得一蚊?" - 我呸! 唔該d大企業唔好張開眼講大話. 扮哂好人. 我最x憎!

(圖片來自蘋果日報)

http://appledaily.atnext.com/template/apple/sec_main.cfm?iss_id=20081201

68 則留言:

  1. My experience is that 綠茶素/洋蔥素 is not so useful and effective. I have taken for 1 month.

    回覆刪除
  2. sy, 你係唔係食顧先生果隻呀? 佢有無話幾耐會見效呀?

    回覆刪除
  3. Joeyad
    It is me. Just want to share the effect of 綠茶素/洋蔥素. My son has taken for more than 1 month. At first, that made him not so itching and he then stopped taking the Chinese Medicine. But then, he became very worse. Now, he needs to take back the Chinese herbs and stopped the 綠茶素/洋蔥素.

    Smart4blue

    回覆刪除
  4. Smart4blue,
    你好, 我都聽講過食左綠茶素/洋葱素之後皮膚差左. 但係唔係正常反應黎嫁? (很可惜, 醫好我的藥膏都幫不到你的仔仔.)

    爸爸媽媽以前見到我D皮膚咁差, 佢地都好憂心, 但愛莫能助. 我感受到他們的關懷及安護, 我相信你的仔仔亦都一樣感受到你地的愛. 有陣時我都唔係好明白點解上天要給我一個咁樣的病, 不過點解都好, 我都要面對及盡量找方法醫. 到左宜家, 我的皮膚情況保持得很好. 我覺得病癒後, 我學會珍惜家人和健康.

    你千祈唔好灰心, 我相信醫好濕疹的方法不只一個. 我都係左碰右碰先至碰到醫好濕疹的方法. 希望你仔仔早日康復.
    joeyad

    回覆刪除
  5. hi joeyad,
    yes, it was from 顧先生. He is so kind & patient to explain but it didn't work for me,,,
    :(

    回覆刪除
  6. btw,, from my experience, ai cream is really work and relieve my itch,,, but i don't know if it can be used for long time,,,any side effect like steriod ?

    回覆刪除
  7. ai cream 即 physiogel, 之前我係本醫學雜誌見佢賣廣告. 不過無scan 低. 好多濕疹病人用過都話幾好,至於有冇副作用, 本雜誌就無講, 等我去找找資料先.

    回覆刪除
  8. 好多謝你呀!!你好有heart
    post左咁多有用既資料比我地
    我都患有多年濕疹啦 成日都因為翻發搞到好無心情
    但相信相比大家 我都算濕濕碎架啦
    大家一齊振作努力
    我打算遲d試下綠茶素 希望有效啦^^

    回覆刪除
  9. My daughter also has eczema. I would like to know how you cured your eczema finally. Your skin looks so good.

    From: sasa

    回覆刪除
  10. Hi, I suffered eczema for the past 10 years, I have tried almost everything but nothing worked for me. It looks like you have a very good control of your eczema. I would also like to know how you cured your eczema. My email is lanzhiwu85@gmail.com. thanks.

    Lanzhi

    回覆刪除
  11. Hi 濕疹玩死我

    My son got eczema since borned. We have tried the blood test and confirmed he is very allergic to dust mite and insect bite. Once we use the dust mite cover, his skin improved and lot and scratch less for many months. We originally thought we have found the origin. But in the recent months, his skin condition got worst a lot and he started to scratch to blood all the times. His wound cover all his tiny body. Today I accidentally read your blog and a bit worry his condition may continue even he is adult. Could you please let me know how you can cure your long-lasting eczema for our reference? Kindly share with us the method or supplement you find effective. You can send email if you like.
    vcsc2000@hotmail.com.

    A worry father.

    回覆刪除
  12. Hi joeyad,
    我個仔15歲,有濕疹己7-8年,3年前開始好差成身都係疹,現在食住中藥,都算控制到但塊面兩邊成日都紅,有水出好熱同痕,一紅就唔肯返學(重唔肯出街tim),唔知點算好,請問有咩可以幫到佢呢?
    貓咪

    回覆刪除
  13. Hi jeoyad,

    I also suffered eczema for one year already & I have tried many different ways but no use, I tried Dr. Koo supplement but can't help, please send me email of your method that make you look so good now. my email is jajalam@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  14. 你好呀,好多謝你呢個blog令我知道自己唔係孤單...

    我同你之前一樣, 塊面不斷脫皮, 見客時好難受, d同事(尤其女的)眼光好....

    我依家好struggle, 唔知resign唔resign好, 我知我係想逃避但我真係唔知可以點...真的, 有點絕望.

    jeoyad, 你可唔可以email個中醫地址(令你好番的那個)同埋隻藥膏名給我試一試? 萬分感謝...

    Anita
    Email: anita0520@gmail.com

    回覆刪除
  15. Hi! 你好,我個仔上個月因為濕疹太嚴重入院住了幾天,在幾個月未好過,已經睇了好多中醫和西醫,希望你可以介紹有甚麼藥膏好和有甚麼醫生好. 謝謝!

    Email
    monicasin@ctimail3.com

    回覆刪除
  16. 你好, 我都有這個濕疹問題很多年了,希望你可以介紹你的中醫地址同埋隻藥膏名給我試一試? 我的email 是joeychg0603@hotmail.com. 非常多謝

    回覆刪除
  17. Hi, I would like to know too. Too bad I'm not in HK, if so i can visit the chinese doctor, but I would like to know the medicine that cures you. Thanks in advance!
    Cheers,
    Simon
    e-mail:simonyiuchiming@mail2world.com

    回覆刪除
  18. 看到你的網址,實在太好了!可能之前太夜睡,加上上星期天氣突然轉冷,濕度變得只有45%,我的濕疹又回來找我了,連續兩星期,整塊面也是紅紅腫腫,今次還連眼皮也變得紅腫了起來,醜得不能見人,迫著要向公司請了兩天病假。因為皮膚真的超乾,現在每天也要補塗數次護膚膏才稍有舒緩,每天清晨六時左右就痕醒了,有時忍不住用手抓過後,會聞到指頭有點點的鐵鏽味,不知是否皮膚出水的味道。每次一塗皮膚也感覺是很刺痛及"拿",我想我皮膚真的很缺水。現在比較安慰的是,可能我重手塗護膚膏,皮膚只是出現紅腫而出水情況不太嚴重,否則就更麻煩了!我也聽朋友說喝綠茶對濕疹有益,所以昨天也買了一包來試!希望有效果!

    回覆刪除
  19. 你好, 請問你係睇邊個中醫好返? 我阿爸而家生到成身都係喇...個西醫只係答佢 "係咁架喇"...可唔可以留中醫地址俾我 ...thanks

    carey20leung10@hotmail.com

    回覆刪除
  20. Hello,

    I am happy that you have cured your eczema. I have my eczema for 5 years. It is very torture. Would you please kindly tell me how to cure your eczema?

    my email: snoopywstock@gmail.com

    Thank you in advance!!

    回覆刪除
  21. 你好, 請問你係睇邊個中醫好返? 我個女有濕疹已經一年,試過睇中醫三個月無用,重成身又红又腫又流水,非常之心痛,請给我中醫地址.Thanks a lot. My emil : helenlpy0214@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  22. 你好, 我個仔都有這個濕疹問題,可唔可以给我中醫地址? thanks a million!

    My email: lamrita2005@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  23. 你好, 本人有濕疹已經十幾年, 自己都覺得自己身體好恐怖, 到現時三十幾歲還不敢拍拖, 請你给我中醫地址等資料好嗎 ? 謝謝你! 我的e-mail : daimwai4u@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  24. 你好!正如你所說,濕診是長期抗戰,我看過很多醫生及醫師,情況並沒多大改善,你可以給我你看中醫的姓名和電話嗎?無論是否也work on me,真的感謝!
    email:gray_hk@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  25. Hi, I suffered from eczema for more than 5 years and getting worse recently. I would like to know how you cure eczema. Plus, please kindly tell me the address of the doctor and the name of the medicine. Thx a lot!!!

    回覆刪除
  26. Hi, I suffered from eczema for more than 5 years and getting worse recently. I would like to know how you cure eczema. Plus, please kindly tell me the address of the doctor and the name of the medicine. Thx a lot!!!
    I forgot to tell you my e-mail: chocolateglamour@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  27. 你好,由于工作關係經常洗手,令我的濕疹越來越嚴重,睇皮膚科醫生只係不停俾steriod我,我好驚遲d連工都唔返得,你可唔可以俾醫好你個中醫嘅資料我?唔該你! my email address : ko.katie@gmail.com

    回覆刪除
  28. 你好, 我個仔都有這個濕疹問題,可唔可以给我中醫地址? thanks a million!

    kotjoanna@hotmail.com

    回覆刪除
  29. Hi, it's so lucky to read your blog. You are so kind to share your experience on suffering and curing of eczema. My son also suffered from eczema for a year and he is very depressed from it. would you please send me the name and address of the Chinese doctor. Thanks a lot.

    回覆刪除
  30. Sorry, I forget to write my email for sending the name and address of the Chinese doctor.

    My email: dadawan@netvigator.com

    回覆刪除
  31. 板主,
    我是一位6歲半女女的媽媽, 佢出世不久就有濕疹, 我同我老公為了女女都不停找醫生, 中/西醫都有, 我真的吾想再用類固醇藥了. 佢今年新年起至今就沒有停過, 吾知關吾關家中的菌事, 因我是住近海, 今年春天的霉菌是住了咁多最利害的, 現在每晚我同女女睡, 目的是當佢痕的時候, 無論是佢叫我又好, 我聽到聲又好, 我會立刻醒去幫佢用手指皮止痕, 由於睡不好, 有時我會頭痛, 眼會糊.
    前天我買了洗衣球, 不再用洗衣粉, 又買了醫學用的無添加的潤膚露, 另在想要不要買空氣清新機及天天開抽濕機, 又想找下有關香港水質問題等....我可以做的一定盡力, 我心中想, 如果佢可以好返, 我真的短幾年命都無問題, 又或將濕疹比左我, 吾好要女女辛苦. 因為我知道濕疹吾好, 會影響我又可愛又生性女女的一生.
    因此我想盡快比佢睇返中醫,趁佢情況不是太嚴重及仍細時, 徹底醫好佢.
    板主, 你能否把你看中醫的資料給我? 千謝萬謝你.
    email : kkpau@hongkong.com
    Angie

    回覆刪除
  32. 你好, 我女兒現在8歲, 幼時開始有輕微濕疹, 近兩年愈來愈嚴重, 試過不同藥高都冇效, 你可否把你看中醫的資料給我? 謝謝! email:gc1224@hotmail.com

    回覆刪除
  33. 我自少都有濕疹 最近2年好嚴重 版主可否給我把你醫好的中醫資料? 謝謝
    email: cffrachel@hotmail.com

    回覆刪除
  34. 匿名提到...
    我係一個嚴重濕疹的患者,看過無數中西醫都未有轉,可否給的的中醫資料給我!謝謝!
    email:shan082303@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  35. 我是一個7歲小朋友的媽媽,看過無數中西醫都未有轉,可否給的的中醫資料給我!Email :annyfung@yahoo.com

    回覆刪除
  36. jeoy, 你可唔可以email個中醫地址同埋隻藥膏名給我試一試? 萬分感謝...

    回覆刪除
  37. 睇到咁多人有呢病,真的感到很心痛。(雖然我無呢種病)最初知道我男朋友有濕疹時,亦曾找一些資料,希望能夠幫到他,要戒口、不要"r"、中醫、西醫、塗藥膏、潤膚膏……可以試的都會試,能夠做的就去做,但情況並沒有因此而有所改善。最初看見他時常'r'痕哄他甚至罵他,明知這樣做只會令病情惡化……但時間愈來,愈開始明白痕癢確實是一件腦人的事,並非他想'r'而時真的忍不住,就算唔'r'也不見得有好轉,眼看他一天比一天消極,雖然他並有對我說出他身心的痛,但在他身旁總能感覺到吧!
    可否send你的中醫資料給我參考?email address :jillcheung@hotmail.com
    萬分感謝!

    回覆刪除
  38. THz~~我會番去試下....

    回覆刪除
  39. 我女兒現年十二歲, 兩年前兩邊咀唇近咀角處出現裂紅,起泡,出水潰爛,有少許痕癢.看過不少皮膚科西医和數個中醫. 有說是濕疹, 有說是牛皮癬, 有說是受到口水刺激,至現時情况仍未有顯著改善. 這两年來,每日要搽二次類固醇药膏,才令病情不致惡化.但咀角患處仍有輕度紅損,間中也以Elidel(膚樂得)代替類固醇.若果停用這些药膏,兩日內就会番發(反彈效應)
    yoeyad, 你可唔可以email中醫個姓名,電話或地址(令你好番的那個)同埋隻藥膏名給我? 萬分感謝!

    Hoi
    Email: lockhw@hotmail.com

    回覆刪除
  40. 我自己都有濕疹, 好明白大家既疼苦.
    每晚都訓唔著, R醒痕醒疼醒既經歷, 只有親身體驗過既人先至會明白有幾唔開心.
    我屋企人都好緊張我, 為我擔心. 我最壞既時候, 係全身都有好多濕疼疹起左, 有血仲有D傷口有膿, 有時有下又返發返, 真係會好灰心. (而且而家仲有好多印, 真係幾唔開心)
    西醫其實只係控制到個病, 但我之後又再返發, 所以我而家去睇中醫, 就算佢冇方法令我止痕, 至少我覺得有機會會好返. 不過睇中醫要有恆心, 所以我都努力緊.
    希望大家都早日康服, 身體健康.
    共勉之.

    回覆刪除
  41. 去Max Diosa道睇la

    http://maxdiosa.com.hk/

    回覆刪除
  42. 有濕疹真係好影響日常生活,不過每次睇完你個blog我都會鼓勵自己積極抗病

    回覆刪除
  43. 網主`......咁請問你係點醫好呢....呢到所以兄弟都睇你喇...

    回覆刪除
  44. 網主請問你點醫好? 我囝囝6個月大, 出生2星期已經有濕疹, 到而家都因為痕,介唔到夜奶,我地又擔心又辛苦!請問可否給我你醫生的地址及聯絡? Many Thanks!veryc@yahoo.com

    回覆刪除
  45. 你好! 我的小兒5歲咀邊有濕疹,差不多一年了,可否email中醫資料給本人, iamtommy611@yahoo.com.hk
    十分感激!

    回覆刪除
  46. Hi, i'm so lucky to find your blog. You are so kind to share your experience on suffering and curing of eczema. My son also suffered from eczema for 10 years and he is very depressed. Would you please send me the name and address of the Chinese doctor. Thanks a lot.
    cheungt11@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  47. 你好, 我上年起開始有濕疹, 睇了西醫中醫, 病情反覆, 但尚算控制到。但上星期突然轉差, 濕疹範圍漫延, 嚴重的地方像布滿水豆般, 非常痕癢, 難似入睡, 最令我難受的是影響外表........幸好看到你這個blog, 給了我一點安慰, 非常謝謝。
    現請求你email給我你的成功冶療方法及醫生給我參考, 可以嗎?
    hkdesman@hotmail.com
    感激不盡

    回覆刪除
  48. 你好, 我的姐姐有了濕疹已經20多年,時好時壞, 之前只是臉,頸,但這星期突然全身是濕疹,很痕,紅及甩皮, 她已沒上班幾天,她不想見人,情緒很低落,求求你告訴我醫好你的醫生資料,無言感激..... e-mail:ebyip@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  49. 你好,我也是濕疹病患者,非常感受到濕疹所帶來的困擾,也想請問可否給我中醫的資料,謝謝!電郵email2kennis@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  50. 我已經俾濕疹煩左兩年啦:((
    最近塊面同頸又紅又腫又出水
    又係咁甩皮
    我可以點做:(
    我成日見到自己就好想喊
    我唔想番學啦...
    我好唔開心
    我真係好辛苦..點解我要係係女仔

    回覆刪除
  51. After going over a few of the blog posts on your blog, I really like your technique of writing a blog.
    I saved as a favorite it to my bookmark site list and will
    be checking back soon. Take a look at my website
    as well and let me know your opinion.

    My blog post; Reasons why your lifestyle could be responsible for gynecomastia

    回覆刪除
  52. This text is worth everyone's attention. When can I find out more?

    Visit my website :: Boxing as well as Moobs

    回覆刪除
  53. Its not my first time to pay a quick visit
    this web page, i am browsing this site dailly and obtain good data
    from here every day.

    my site: chestfatburner.com

    回覆刪除
  54. great points altogether, you just gained a new reader.
    What could you recommend in regards to your post that you simply made some days in the past?
    Any positive?

    my page :: Can easily reduced FSH be blamed with regard to " moobs " development?

    回覆刪除
  55. Hi 你好,我老公因為濕疹太嚴重番吾到工,睇中,西醫都吾得,
    想請問可否給我中醫的資料,謝謝!

    email : ckkpringle@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  56. Hello 你好, 我都有這個濕疹問題很多年了,希望你可以介紹你的中醫地址同埋隻藥膏名給我試試? 我的email 是jessicakwok1030@hotmail.com

    謝謝

    回覆刪除
  57. 你好,我個大仔今年十七歲,有濕疹是小三年級開始到現在升上中五,我好希望你介紹你的中醫師比我仔仔睇,我的email是 Itosohk@yahool.com.hk
    謝謝

    回覆刪除
  58. 你好,我個囡今年4歲,出生後已有濕疹,但而家仲嚴重, 希望你介紹你的中醫師比我,我的email是 evaswlee@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  59. 你好,能給我醫治濕疹中醫資料嗎?
    johnny98@gmail.com
    謝謝!

    回覆刪除
  60. 我的濕疹都在面,請你幫幫我....
    很困擾
    blue.ykli@gmail.com

    回覆刪除
  61. 你好,最近轉左新公司,不知是否空氣差,同天氣轉了,濕疹又發作,希望你可以介紹你的中醫地址同埋隻藥膏名給我試試? 我的email 是estheryk.cheung@gmail.com, 謝謝!

    回覆刪除
  62. 我見到我男朋友成日都因為濕疹成日r 之前佢有睇過中醫 食靈芝粉都好似無乜好轉 見到佢成日都咁受折磨真係好心痛 佢應該都比呢樣野折磨左幾耐下 聽到佢晚晚瞓得唔好 翻學又要人幫手抄notes 最衰我同佢唔同學校唔可以時時刻刻提佢唔好r 我想知邊d中醫真係有效 麻煩send去我email lilinghelen066@yahoo.com.hk 十分感謝!

    回覆刪除
  63. 我面部有嚴重濕疹!很痛苦..可否給我醫生資料。萬分感激!

    回覆刪除
  64. 我個兒子是濕疹人士,在两边面上,用個類固醇,當然無效啦,我有几個心得分享。
    1,唔用有氯氣的水洗脸,大家有冇養過魚,如果水有氯氣,魚會有皮肤病及或死亡,人的皮肤一樣,氯氣最傷皮肤,我個仔洗脸用去了氯氣的水,仲3至4日洗一次。2,在室內用湿毛巾丶大床铺放在室内保持湿度,唔用放湿機,3,唔用洗衣液,唔用沖涼液,用清水,亦唔用洗潔精及洗地水,只用清水,4,饮電解水,就好似肚疴的人,医生叫他飮電解水保持身体水份,但是要小心市面上的電解水有太多糖份,請到薬房購買,5,飤清潤的渴水,例如竹蔗紅蘿蔔馬蒡水或其它可令身体臓濕润的湯水。我兒子臉濕疹亦然末好番,但改善了很多,大家從水的方向想想,從綱上,YouTube 愠水與濕疹的相关资料。以上只是個人意見。

    回覆刪除
  65. 希望有人睇到呢段资料,我兒子臉上濕疹每逢冬天就發出来,他今年1歳半,經历2個冬天,共看了4個西医,用了4種類固醇,有一瓶完全用完,結果都末好,兩边臉都有,又紅又緟,有時會出水,嚴重有小小血,真是非常擔心。最近有個過路嬸嬸介绍我兒子用双妹嚜雪花膏,只需$30,用了3天,已经好好多,不再紅緟,不再出水,到現在用了3星期,已收復好多,雖然仍有小小紅印,但真喺好感恩啦。其实我之前買了十几種潤膚膏丶濕疹膏都唔得,我個仔仲喺蠺豆症BB,所以用都好擔心㗎。如果你们有同様情況可以試試。

    回覆刪除
  66. 我仔仔4歲,上年開始咀邊出疹,可否比中醫資料我?

    回覆刪除
  67. 我有嚴重濕疹!很痛苦..可否給我醫生資料。萬分感激!
    almuzalmuz@yahoo.com.hk
    THANKS

    回覆刪除
  68. 您好!我嚴重眼濕疹,中西醫針灸都唔掂,因肝有瘤,又有頸樵病,己有抑鬱症,求你介紹好醫生給我
    感恩不盡
    jessieswong2005@gmail.com

    回覆刪除